Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام متقاضیان سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ تا تا اول مرداد ۹۸ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام متقاضیان سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ٩٨ تا  یکم مرداد ۹۸ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
افرادی که علی رغم مدت زمان تعیین شده، نیاز به تصحیح معدل خود دارند میبایست درخواست خود را که حاوی اطلاعات شخصی و آموزشی نیز است از طریق ایمیل به نشانی sanjesh@info.ir ارسال کنند.

با عنایت به عدم ارسال پاسخ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، متقاضیان میبایست این سامانه را متعاقبا ًچک کنند. متقاضیان استعداد درخشانی که نیاز به تصحیح معدل دارند و یا به دلیل انتخاب دانشگاه نادرست علیرغم داشتن کدرھگیری مجاز به ثبت نام نشده اند، می‌بایست تا ساعت ۱۶ یکم مرداد ماه ۹۸ نسبت به ثبت نام خود ھمانند بند ١ دفترچه راهنما اقدام کنند.
متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان بدون آزمون در رشته ھای ھمنام فقط مجاز به استفاده از سھمیه ۱۰ درصد بدون آزمون و در رشته ھای فاقد رشته ھمنام در مقطع کارشناسی ارشد «مانند فوریت ھای پزشکی» باید سھمیه ۲۰ درصد بدون آزمون را انتخاب کنند.  
داوطلبان در رشته ھایی که پس از کسب ٢ سال سابقه کار بالینی واجد شرایط شده اند، میبایست طبق ضوابط آزمون سال ٩٧ مانند فوریت ھای پزشکی «فاقد رشته ھمنام» فقط مجاز به استفاده از شرایط ۲۰ درصد با آزمون هستند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ با حضور ۷۰ هزار و ۹۴ داوطلب در ۱۱ مجموعه و ۴۲ رشته در نوبت صبح و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام استعداد درخشان ارشد پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد