Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان رسول خطیبی چهارشنبه هفته جاری در چارچوب دیداری دوستانه در تهران به مصاف فولاد خوزستان می‌روند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، روز گذشته اعلام شد شاگردان رسول خطیبی در ادامه برنامه تمرینات آماده‌سازی خود چهارشنبه دوم مرداد ماه طی چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل‌شان به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت و بر این اساس ماشین‌سازان روز سه‌شنبه راهی اصفهان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز از سوی روابط‌ عمومی باشگاه ماشین‌سازی اعلام شد که با توجه به تغییر شرایط پروازی سفر تیم به اصفهان، بنا به تصمیم کادرفنی، بازی تدارکاتی ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن لغو شد و شاگردان خطیبی روز چهارشنبه دوم مرداد در تهران مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرند.

همچنین مسئولان باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرده‌اند که در جام شهدا حضور ندارند و بازی‌شان با فولاد در روز چهارشنبه (دوم مرداد) یک بازی تدارکاتی است که مربوط به بازی‌های جام شهدا نیست.

پیش از این اعلام شده بود که تیم ماشین‌سازی روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب جام شهدا به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. قرار بود این بازی از ساعت 17 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار شود.

ماشین‌سازی سه‌شنبه به اصفهان می‌رود/ کناره‌گیری شاگردان خطیبی از جام شهدا

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین