Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:27:38 GMT

هیات تجاری اتاق ایران به ترکمنستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۲۰۴

هیات تجاری اتاق ایران به ترکمنستان می‌رود

همزمان با برگزاری نخستین همایش اقتصادی خزر در ترکمنستان، هیاتی متشکل از فعالان بخش خصوصی از سوی اتاق ایران به این کشور اعزام می‌شود.

طبق اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران، این همایش طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد سال جاری در شهر آوازه ترکمنستان برگزار می شود. سران دولت‌ها و فعالان اقتصادی از ۵ کشور ترکمنستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ایران در این همایش حضور خواهند داشت و همایش تجاری، نمایشگاه، مذاکرات چندجانبه و دوجانبه جزو بخش‌های جانبی همایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت بین الملل اتاق ایران از فعالان بخش خصوصی فعال در زمینه های حمل و نقل (به ویژه حمل و نقل دریایی)، گردشگری، صنایع غذایی، انرژی، مصالح ساختمانی، معدن و سرمایه‌گذاری مشترک برای حضور در هیات تجاری اعزامی از سوی ایران دعوت کرده است.

در حاشیه همایش اقتصادی خزر، دو نمایشگاه «فناوری‌های نوین» و «ترکمن صحراسی» با حضور فعالان اقتصادی ۵ کشور برگزار خواهد شد. موضوع نمایشگاه اول فناوری‌های نوین در حوزه تجارت و نمایشگاه دوم خودروهای سواری، مسافربری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات ویژه، طراحی‌های نوین ماشین‌سازی، جدیدترین طراحی‌های صوتی و ویدیوئی، سیستم‌های امنیتی و دزدگیر خودرو است.

همچنین شماره تلفن ۸۵۷۳۲۳۷۵ از سوی معاونت بین‌الملل اتاق ایران جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشارکت و ثبت نام در هیأت اعزامی اعلام شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکمنستان اتاق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است