Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@06:16:20 GMT

تجهیز متروی لندن به اینترنت 4G

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۲۴۱

تجهیز متروی لندن به اینترنت 4G

ایتنا - قرار است متروی لندن به شبکه اینترنت 4G متصل و تا اوایل سال 2020 از آن رونمایی شود.
شرکت راه و ترابری لندن اعلام کرد: مسیر زیرزمینی این شهر به شبکه اینترنت 4G متصل می‌شود. 
براساس اخبار منتشر شده، متروی خط Jubilee نخستین خطی است که به شبکه اینترنت مجهز می‌شود؛ همچنین قرار است این خط مترو در ماه مارس سال آینده به شبکه اینترنت 4G تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

به گزارش ایتنا از فارس، اینترنت از طریق تونل‌ها عبور می‌کند و سالن‌های بلیط و راهرو‌ها را پوشش می‌دهد؛ ایستگاه‌های زیرزمینی لندن قرار است تا اواسط سال 2020 میلادی به اینترنت 4G متصل شوند.
مقامات لندن گفته‌اند، اقدمات جدید در راستای ایجاد یک تحول از اوایل 2020 آغاز می‌شود و تا قبل از پایان رسیدن سال، بخش مهمی از این پروژه اجرایی می‌شود. 

ورما، مدیر ارشد فناوری در لندن می‌گوید: «شبکه زیرزمینی لندن محیطی فوق العاده چالش برانگیز برای ارائه پیشرفت‌های تکنولوژیکی است، اکنون ما در مسیر ارائه ارتباطات اینترنتی در ایستگاه‌ها و تونل‌ها قرار داریم».

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینترنت 4G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر

آفتاب‌‌نیوز :

رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد اضافه کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

دیگر خبرها

  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟