Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:39:38 GMT

کشف بیش از یک تن چوب جنگلی قاچاق در طارم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۳۸۵

کشف بیش از یک تن چوب جنگلی قاچاق در طارم


فرمانده انتظامی شهرستان طارم، از کشف یک تن و 300 کیلو چوب جنگلی قاچاق خبر داد .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سرهنگ داوود مرادی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند .


وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر یک تن و 300 کیلو چوب جنگلی قاچاق کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اشاره به تحویل چوب‌های قاچاق به مراجع ذی‌صلاح، بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .


به گزارش ایسنا، تداوم چوب‌بری‌های غیرمجاز به یکی از دغدغه‌های اصلی هندوستان ایران تبدیل شده است تا جایی که امسال بیش از 50 تن چوب قطع شده غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران قاچاق کشف و ضبط نیسان هندوستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران