Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

گرث بیل پس از 6 سال حضور در رئال مادرید و تجربه کسب 14 جام مختلف، در حالی توسط زین‌الدین زیدان به درهای خروجی این باشگاه اسپانیایی نزدیک شده که گفته می‌شود سه باشگاه از چینی، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن از مشتریان جذب این بازیکن هستند. نشریه «تایمز» انگلیس خبر داد باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب گرث بیل علاقه‌مند است، آن هم در حالی که دیگر آرین روبن و فرانک ریبری، دو بال خطرناکش را که از این تیم جدا شدند در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل که سه سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و دستمزد هفتگی‌اش 600 هزار پوند در هفته است، از سه باشگاه چینی هم پیشنهاد دارد. نشریه انگلیسی «تلگراف» گزارش داده باشگاه بیجینگ گوان چین قصد دارد با جذب این بازیکن 30 ساله او را تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال چین کند.

نشریه «تایمز» همچنین باشگاه جیانگسو سونینگ چین را هم یکی دیگر از مشتریان گرث معرفی کرده، باشگاهی که متعلق به مالک باشگاه اینتر است و ممکن است در صورت جذب این بازیکن او را به اینتر قرض بدهد. روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس هم از شانگهای شنهوا به عنوان سومین باشگاه چینی خواهان بیل نام برد.

نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» هم به احتمال معاوضه بیل و نیمار توسط دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن اشاره کرده است، این در حالی است که روزنامه «آس» اسپانیا در شماره امروز (دوشنبه) خود گزارش داد رئال مادرید، گرث بیل را به باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اینتر و تاتنهام پیشنهاد داده که موفقیت‌آمیز نبوده و پاسخ مثبتی از آنها نگرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اینترمیلان بایرن مونیخ پاری سن ژرمن رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 کهکشانی‌ها به پایان رسید. رئال مادرید در شبی که دو بار از رقیب سنتی عقب افتاد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام آخرین ال‌کلاسیکوی فصل را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و فاصله‌ خود را با بارسلونا در جدول لالیگا به 11 امتیاز افزایش داد.

یکی از صحنه‌های جالب تقابل دو تیم، خوشحالی فرمین لوپز پس از به ثمر رساندن گل دوم بارسلونا بود. لوپز پس از گشودن دروازه رئال، به سمت هواداران تیم میزبان رفت و شادی‌ای شبیه به شادی معروف جود بلینگام به نمایش گذاشت. البته خوشحالی فرمین لوپز و بارسلونا چندان دوامی نداشت و آن‌ها با دریافت دو گل از وازکز و بلینگام، دست خالی سانتیاگو برنابئو را ترک کردند.

خوشحالی فرمین لوپز سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد، به طوری که واکنش تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور را نیز به همراه داشت. یک هوادار رئال مادرید با اشاره به شادی فرمین لوپز نوشت «اون فکر می‌کنه جود بلینگامه.» که ایموجی خنده وینی جونیور زیر توییت او دیده می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898182

دیگر خبرها

  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!
  • رئال بتیس و سویا، دو باشگاه علاقه‌مند به جذب قرضی آردا گولر