Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی شهبازی  گفت: بانک توسعه صادرات ایران در راستای حمایت از تولید صادرات محور، مصوبه طرح توسعه جهت تولید داروی ضد سرطان را به مبلغ 120 میلیارد ریال در دست اجرا دارد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شرکت اوه سینا تولید کننده اشکال دارویی جامد است که از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۲، انواع محصولات خود را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند؛ این شرکت در سال ۱۳۹۵ توسط معاونت پژوهش و پردازش نهاد ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی در ادامه به طرح بازسازی و نوسازی خط تولید انواع شیشه دارویی رازی اشاره کرد و گفت: بانک توسعه صادرات طی قرارداد مشارکت مدنی منجر به فروش اقساطی بالغ بر 9 میلیون یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی به این طرح تخصیص داده است.

وی یادآور شد: شیشه دارویی رازی یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید شیشه‌های دارویی در ایران، با هدف خدمات رسانی به بازارهای دارویی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌ کند و با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و تیم مجرب این شرکت را قادر به ارائه محصولات با کیفیت به بازار ایران کرده است.

شهبازی ادامه داد: همچنین کاهش هزینه‌های تولید مانند هزینه‌های پرسنلی و صرفه جویی در مصرف انرژی به شیشه رازی این امکان را داده است تا با تولید محصولات با کیفیت و ارائه قیمت‌های رقابتی جایگاه مناسبی در بازارهای بین المللی به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شیشه دارویی رازی محدوده عظیمی از شیشه‌های دارویی شامل شربت‌ها، قطره‌ها، قرص‌ها و شیشه‌های ویال را تولید و به کشورهای مختلف صادر می کند.

به گفته رئیس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات ایران، همچنین این بانک طی دو فقره قراردارد ارزی با شرکت سنگاب، پروژه ساخت سد در کشور تاجیکستان را تامین مالی کرده است.

شهبازی از انعقاد چهار فقره قرارداد مشارکت منجر به فروش بانک توسعه صادرات با شرکت کشتیرانی والفجر خبر داد و گفت: بانک بالغ بر 8 میلیون و 360 هزار دلار و 10 میلیون و 905 هزار یورو برای خرید انواع کشتی به منظور تکمیل و بهبود ناوگان حمل و نقل دریایی به این شرکت پرداخت کرده که تاکنون یک فقره از این قراردادها تسویه و سه فقره دیگر در مرحله تسویه اقساط است.

وی در ادامه به تشریح طرح توسعه فاز 2 کارخانه و تاسیس آب شیرین کن شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پرداخت و گفت: دو فقره قرارداد ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی یکی به میزان 25 میلیون یورو و دیگری 108 میلیون و 810 هزار یورو بوده که تا کنون از محل این قرارداد نزدیک به 106 میلیون یورو پرداخت شده است.

رئیس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: این بانک در راستای سیاست های از پیش تعریف شده خود در حوزه حمایت از صادرات غیر نفتی و نیز شرکت های دانش بنیان توانسته است طرح های مختلفی را تامین مالی کرده و تسهیلات ارزان قیمت را از محل منابع تلفیقی بانک توسعه صادرات و صندوق توسعه ملی به مشتریان ارائه کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزه اقتصادی سفر رئیس جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تاکنون ۳۳ مصوبه، یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند. ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آن‌ها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

وی با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر، بیان کرد: این چهار مصوبه پرونده قضایی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آن‌ها در دست قوه قضائیه است و اصولاً طرح آن‌ها در سفر رئیس‌ جمهوری تا زمانی که مشکل حقوقی دارند، نباید انجام می‌شد.

او به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل‌شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشتند و فعال شدند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند، با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره و اضافه کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • تسریع صدور مجوزها در سازمان غذا و دارو
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • تولید ۲۵۰ میلیون مکمل/ صادرات ۱۳ میلیون دلاری داروهای سنتی
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد