Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک صبح امروز به ریاست دکترمسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی پس از پایان این نشست گفت: کمیته ملی پارالمپیک گزارش مشروحی از سهمیه هایی که تا کنون کسب شده و سطح آمادگی تیم های خود ارائه دادند و خوشبختانه می شود گفت تیم های جانبازان و معلولین ما در رشته های مختلفی که قرار است در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ شرکت کنند وضعیت مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ادامه داد: دستور بعدی جلسه در خصوص فعالیت های فرهنگی بود که قرار است پیش از آغاز مسابقات در شهرهای مختلف ایران و در زمان برگزاری رقابت ها در توکیو برگزار شود. بنا شد از نیمه دوم سال جاری و به طور ویژه از اوایل سال آینده هم در سطح جامعه و هم در اردوهای تیم های ملی این برنامه های خاص با همکاری سایر نهادها فرهنگی اجرا شود. کلیات این برنامه های فرهنگی و برنامه هایی که قرار است در زمان برگزاری رقابت ها با همکاری سفارت ایران در توکیو برگزار شود امروز تصویب شد و در مورد جزئیات طی جلسات آتی تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: در خصوص کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی ۲۰۱۹ قطرهم بحث هایی مطرح شد و تعداد سهمیه های ایران در این بازی ها مورد بررسی قرار گرفت. در فوتبال ساحلی، کاراته و صخره نوردی کسب سهمیه شده و در والیبال ساحلی و کشتی هم شانس بالایی برای اعزام خواهیم داشت. در بازی های ساحلی تعداد تیم های شرکت کننده، کشورها و زمان بازی ها کمتر است و شرایط خاصی دارد.

سجادی در پایان گفت: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ با کمیته طراحی مد و لباس هماهنگ هستیم و طبق آخرین گزارش آنها هم با چهل نفر از طراحان برتر کشور مشغول بررسی و طراحی هستند. امیدواریم حداکثر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام شود. در خصوص شعار و اسم کاروان همچنین رنگ پیشنهادی گزارش اولیه توسط مسئول فرهنگی ارائه شد که پس از بررسی تصمیم گیری های نهایی در جلسات بعدی صورت می پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده

دربی حساس اصفهان می‌تواند جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌هم بریزد...

طرفداری| تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان ذوب آهن است.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: چهارشنبه 29 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

مکان: نقش جهان - اصفهان

داوران: 

ترکیب سپاهان:

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب آهن:

 

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

حاشیه بازی   فرم بازی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ