Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌هایی به ادعا‌های نماینده مردم تربت‌جام علیه خودش را داده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳۱ تیر) پارلمان در واکنش به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت‌جام که در جلسه علنی روز گذشته مجلس ادعا‌هایی را علیه وی مطرح کرده بود، گفت: بنده آقای رحیمی جهان‌آبادی را نمی‌شناختم، در اولین روز تشکیل مجلس دهم که به مرقد حضرت امام (ره) رفتیم، آخر صف نشسته بودم، کسی آمد کنار من نشست و گفت: "من رحیمی هستم"، گفتم "کدام رحیمی؟ "، گفت: "نماینده تربت‌جام"، گفتم "بفرمایید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آقای جهان‌آبادی به من گفت: "آقای کریمی! همه از شما می‌ترسند و می‌گویند «اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند، او را رها نمی‌کند» "، گفتم "این اشتباه است، اگر بگویند مردم به کسی در انقلاب گیر بدهند، موتورش را پیاده می‌کنند، درست گفته‌اند، اگر بنده را هم دست آموز و پرورش‌یافته این مکتب می‌دانند، آن هم حرف غلطی نیست".

نماینده مردم مشهد در مجلس اضافه کرد: دیروز اصل صحبت‌های آقای رحیمی که بیان کردند این بود که "شما چه‌کاره مملکت هستید که به رئیس‌جمهور، وزیر و حالا به نماینده مجلس گیر می‌دهید؟ به شهر تربت‌جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود".

کریمی قدوسی تصریح کرد: این‌که بنده و شما از رئیس‌جمهور و وزیر سؤال می‌کنیم به کسی ربطی ندارد؛ از وظایف قانونی ماست، الآن هم کشور دچار بحران شده و باید به وظیفه خود عمل کنیم، آقای رحیمی، گندم کابل و عدسی مجلس یازدهم را نخواهید خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پاسخ کریمی قدوسی گندم کابل نماینده تربت جام رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!