Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حبیبی‌نژاد با بیان این که فاز اول مرمت موزه هنرهای معاصر تهران اواسط اردیبهشت ماه ۹۸ به پایان رسید ، گفت: فاز مرمت دوم از ابتدای خردادماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر پیش از ظهر امروز یکشنبه 31 تیر با حضور هادی مظفری، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی، احسان آقایی، رییس موزه هنرهای معاصر، مجید حبیبی نژاد مدیر مرمت و بازسازی موزه در محل موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست «مجید حبیبی‌نژاد» گفت: همان‌طور که آقای مظفری اعلام کرد مرمت موزه در 12 جبهه کاری انجام می‌شود. ضرورت یکسری کارها برای بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران از ابتدای کار مدنظر ما قرار گرفت.

 

مدیر کنترل پروژه مرمت موزه هنرهای معاصر تهران افزود:  فاز اول مرمت موزه هنرهای معاصر تهران 18 اردیبهشت ماه 98 به پایان رسید و 5 خردادماه 98 فاز دوم مرمت آغاز شد.

 

وی سپس گزارش مرحله به مرحله کارهای انجام شده در جریان مرمت موزه هنرهای معاصر تهران  را به خبرنگاران ارائه کرد و گفت:  در فاز اول مرمت موزه بام، نما، فضای گالری‌ها، محوطه و تأسیسات و الکتریکال گالری‌ها در مرمت شد که بر اساس اسکوپ اولیه باید 62 درصد آن انجام می‌شد اما 60 درصد آن محقق شده است.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي روزنامه شیراز اردبیل مقام معظم رهبری نماز جمعه کتابخانه های عمومی آیت الله اعرافی ارزانی فاز دوم مرمت موزه هنرهای معاصر آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد

مهدی ارباب‌نیا گفت: در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بود و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد.
او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.
بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است. 
این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد. 
پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم