Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که در حال حاضر در خط حمله، بازیکنانی از جمله علی علیپور، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی، احمدرضا احمدوند و ... در اختیار دارند، تلاش می‌کنند تا یک مهاجم به خدمت بگیرند و نام‌های زیادی برای حضور در تیم سرخپوش پایتخت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت باشگاه پرسپولیس جذب مهاجم خارجی است و مدیران این تیم قصد ندارند سراغ فوروارد‌های داخلی بروند و شنیده می‌شود برای جذب بازیکن خارجی، سقف محدودی را برای هزینه کردن در نظر گرفته اند تا توان پرداخت داشته باشند و مشکلاتی مانند وضعیتی که برای بودیمیر پیش آمد، دیگر رخ ندهد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تایید کرد که اولویت باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم، بازیکنان خارجی هستند و ۳ - ۴ گزینه نیز دارند.

لازم به ذکر است، ماریو بودیمیر کروات فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت که عملکرد خوبی ارائه نداد و در پایان پرسپولیس را ترک کرد و برای گرفتن مطالباتش به فیفا رفت اما سرخپوشان با تاکید کالدرون، بازهم مهاجم خارجی می خواهند تا کنار علیپور، زوج خط حمله را تشکیل دهند.

همچنین در روز‌های گذشته از  امانوئل ریویر، رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی و ... به عنوان گزینه پرسپولیسی‌ها برای حضور در خط حمله یاد می‌شد که تکذیب شد. البته به این جمع باید نام نرمین هاسکیچ را اضافه کرد. این بازیکن بوسنیایی که در فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل فوتبال صربستان شد، مدنظر پرسپولیسی‌ها بود، اما به نظر می‌رسد حضور این بازیکن با توجه به مخالفت باشگاه رادنیچکی منتفی شده باشد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، یک میلیون و پانصد هزار یورو اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل بابایی مهاجم جوان تیم پرسپولیس که این فصل از فجرسپاسی به جمع سرخپوشان پایتخت منتقل شده، در 15 دقیقه پایانی بازی با صنعت نفت وارد زمین شد تا به جای عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس بازی کند.

ورود او البته بعد گل سوم پرسپولیس و پایان کار برای صنعت نفت بود و در دقایق باقی‌مانده هم پرسپولیس نتوانست یا نخواست که حمله موثری را روی دروازه حریف انجام دهد تا به این ترتیب مهاجم قرمزها نیز فرصتی برای گلزنی نداشته باشد.

بابایی البته تنها 20 سال دارد و یکی از جوان‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود اما به واسطه درخشش در فجرسپاسی، توجه زیادی را از سوی هواداران پرسپولیس معطوف به خود می‌بیند و امیدوار است از فرصت‌های باقی‌مانده استفاده بهتری کند.

دیگر خبرها

  • زمان حضور بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی مشخص شد
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا