Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ذوب‌آهن مقابل عربستانی‌ها تنها نیست. تاریخ انتشار: 15:20 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۳۲۶

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازگشت سه سرباز این تیم که برای طی دوران سربازی در تیم تراکتور حضور داشتند و حل‌شدن مشکل این نفرات، اظهار داشت: احساس پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور با توجه به مرخصی میان دوره‌ای که آمده‌اند امروز راهی تمرینات ذوب‌آهن شدند تا بتوانیم از این نفرات در بازی مقابل الاتحاد استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس حکم سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، احساس پهلوان خدمتش تمام شده و مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر با توجه به توجه به میان دوره به تمرینات تیم اضافه شدند و برای این دو بازیکن با پیگیری سرلشگر باقری و البته پیگیری‌های مستمر سردار کمالی امریه ورزشی صادر خواهد شد تا آنها نیز بتوانند مثل نوراللهی که در فصل گذشته پرسپولیس را همراهی کرد مقابل الاتحاد عربستان با نظر منصوریان به میدان بروند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: وظیفه باشگاه ذوب‌آهن است از مسئولانی که در این راه زحمت کشیدند تشکر ویژه‌ای داشته باشد و خوشحالیم که ذوب‌آهن مقابل نماینده عربستان تنها نیست.

آذری ادامه داد: به این ترتیب پرونده نقل و انتقالات ذوب‌آهن تکمیل و بسته شد و ما خودمان را برای دیدار مقابل نماینده عریبستان آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید آذری ذوب آهن محمد حسین باقری لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نارضایتی در میان نظامیان اوکراینی با تصویب قوانین جدید

رسانه‌های غربی می‌گویند پس از آنکه پارلمان اوکراین لایحه‌ای را برای تداوم حضور نیروهای اوکراینی در میدان نبرد تصویب کرد، سربازان این کشور جنگ‌زده اروپایی که امیدوار بودند شاید پس از سه سال جنگ به خانه بازگردند، ناامید و دلسرد شده‌اند.

به گزارش ایسنا، پارلمان اوکراین روز پنجشنبه به درخواست «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین لایحه‌ای را که مدت‌ها بر سر آن بحث و جدل بود، به تصوب رساند؛ لایحه‌ای که به موجب آن نیروهای اوکراینی تا پایان جنگ باید در میدان نبرد حضور داشته باشند.

یک سرباز اوکراینی ۴۶ ساله در جبهه دونتسک که خودش را «الکساندر» معرفی کرد، به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یک فاجعه است. وقتی شخصی می‌داند که چه موقع مرخص خواهد شد، نگرش متفاوتی خواهد داشت اما اگر او همچون یک برده باشد، به هیچ چیز خوبی منجر نخواهد شد.»

طبق گزارش نشریه پالتیکو، سرباز دیگری به نام «یگور فیرسوف» با انتشار پستی در صفحه فیسبوک استدلال کرد: «نیروهایی که در خدمت هستند، به دلیل تغییر لحظه آخری انگیزه خود را از دست داده‌اند. هم‌چنین از آنها سوءاستفاده شده و احساس می‌کنند مورد خیانت قرار گرفتند و در حقشان اجحاف شده است. از تلاش‌های ما قدردانی نمی‌شود. نارضایتی میان سربازان وجود دارد.»

اوکراین از زمان آغاز جنگ در سال ۲۰۲۲، ده‌ها هزار نیرو را بسیج کرده است. با این حال کی‌یف به خاطر روند افزایشی تلفات، تلاش کرده تا یگان‌های خط مقدم را بالای ۳۵ درصد نگه دارد. از طرفی، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اخیرا قانونی را امضا کرده که به موجب آن جذب اجباری سرباز در سن ۲۵ سالگی را مجاز می‌داند.

علاوه بر این مسائل، موضوع سربازی برای زنان اوکراینی چند وقتی است که به مسائل داغ رسانه‌ها بدل شده است. همزمان با اینکه اوکراین در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه شده، مسئله کاهش سن سربازی و هم‌چنین خدمت اجباری برای زنان در نیروهای مسلح اوکراین مطرح می‌شود. اگرچه هنوز تصمیم و برنامه‌ای در این خصوص رسما اعلام نشده اما مدت‌هاست که پیشنهادات و گمانه‌زنی‌هایی به گوش می‌رسد.

«اوکسانا گریگوریوا» مشاور ارشد نظامی کی‌یف در امور مسائل جنسیتی هفته گذشته در گفت‌وگو با روزنامه تایمز بیان کرد: «قانون اساسی ما می‌گوید که وظیفه هر اوکراینی است که از سرزمین خود محافظت کند، بنابراین درست است که زنان نیز خدمت کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هماهنگی میدان و دیپلماسی جلوه‌ افتخارآمیز عملیات سپاه بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» از جلوه‌های عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | سرلشکر باقری: عملیات خاتمه یافت | پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت
  • عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمزمان قابل تحمل نبود
  • افزایش نارضایتی در میان نظامیان اوکراینی با تصویب قوانین جدید