Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@23:57:18 GMT

وزارت تجارت و بازرگانی تشکیل نمی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۸۸۲

طرح تشکیل وزارت تجارت و بازرگانی به درخواست دولت از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد و بنابراین این وزارتخانه تشکیل نمی شود.

به گزارش صدای ایران، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به درخواست دولت، طرح تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با مهر، اعلام کرد: طرح تشکیل وزارت بازرگانی به درخواست دولت از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح هفته جاری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار داشت.
چندی پیش کمیسیون اجتماعی مجلس طرح تشکیل وزارت بازرگانی را به تصویب رساند و به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرد.   بر اساس این طرح قرار بود وزارت صمت ( صنعت ، معدن و تجارت ) به دو وزارتخانه تبدیل شود و قسمت تجارت و بازرگانی از آن منتزع شود. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزارت تجارت و بازرگانی وزارت تجارت وزارت بازرگانی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند

رئیس جمهور از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و گفت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند.

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحدهای مسکونی به متقاضیات تحویل خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: آقای روحانی شما رقیب هراسی می کنید/ مگر شما به زنان آزادی داده اید، خدا زنان را آزاد خلق کرده/ من بر خلاف شما اقدام می کنم و اعلام نمی کنم رئیسی: بت فساد را می شکنم

دیگر خبرها

  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار