Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:03:11 GMT

مشارکت ۱۱ هزار و ۳۰۰ اصفهانی در نزاع خیابانی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۹۲۶

مشارکت ۱۱ هزار و ۳۰۰ اصفهانی در نزاع خیابانی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مشارکت ۱۱ هزار و ۳۶۲اصفهانی در نزاع‌های خیابانی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: از این آمار سه هزار و ۹۴۷ نفر زن و هفت هزار و ۴۱۵ نفر مرد بوده‌اند.

 علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی  در استان اصفهان طی سه ماه نخست امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۱ نفر شامل ۱۷ مرد و چهار زن جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در استان اصفهان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: پنج نفر از افراد فوت شده بر اثر غرق‌شدگی در استخر کشاورزی، پنج نفر در رودخانه، سه نفر در استخر شنا، پنج نفر در کانال‌های آب، دو نفر در چاه و یک نفر در سایر اماکن جان خود را از دست داده است.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد فوتی‌های حوادث برق گرفتگی استان اصفهان در سه ماه نخست امسال را نیز هفت نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک نفر زن و شش نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به افزایش آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری  اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی ۱۱ هزار  و ۳۶۲ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کردند.

مشارکت ۳۶۰۰ زن اصفهانی در نزاع

سلیمانی‌پور با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این در حالی است مراجعان به دلیل نزاع ۳۶ درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه از کل مراجعان نزاع تعداد سه هزار  و ۹۴۷ نفر زن و  هفت هزار و ۴۱۵ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که در  مدت مشابه سال قبل  تعداد ۱۰ هزار و۶۳۰  نفر به دلیل نزاع  به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده بودند که سه هزار  و ۶۵۴  نفر زن و شش هزار و ۹۷۶ نفر مرد بوده‌اند.

صدور ۱۶۱ مجوز سقط درمانی در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به ثابت بودن آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۰۹ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و ۱۶۱ نفر ازآنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان برق گرفتگی پزشکی قانونی زنان سقط جنین غرق شدگی مردان نزاع و درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار رحيم جهانبخش اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه در  آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با عنوان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در ۳ حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار جهانبخش بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)