Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 31 تیرماه در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به تأثیر تشکل انجمن اسلامی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان با تشکیل انجمن‌های اسلامی در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تأثیر گسترده تشکل انجمن‌های اسلامی بین دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: وجود انجمن اسلامی دانش‌آموزان در شاکله معنوی جوانان در دانشگاه‌ها تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سبک زندگی خوب و معنوی در نوجوانی در آینده فرد تاثیرگذار است، تصریح کرد: دانش‌آموز متعهد، مومن، انقلابی و پا به کار می‌تواند آینده جامعه را بسازد.

آیت‌الله فلاحتی، دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی را خودفعال دانست و بیان کرد: تلاش دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی ثمرات بسیاری برای جامعه داشته است.

وی بر حضور جدی فیزیکی اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس تأکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان باید در عرصه‌های اجتماعی به ویژه شورای امر به معروف و نهی از منکر حضور فعال داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر ارتباط مستمر تشکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با پایگاه‌های بسیج، بیان کرد: رابطه نوجوانان و جوانان با نهاد انقلابی و مردمی بسیج حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت، خواستار تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی با زبان ساده توسط انجمن‌های اسلامی بین دانش‌آموزان شد و اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش‌آموزان سبک زندگی اسلامی را در شبکه‌های مجازی ترویج کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه کردن سبک گفتار جامعه از لایه‌های زیرین است، یادآور شد: ترویج سبک زندگی اسلامی بین نوجوانان و جوانان مهم است ضمن اینکه انتظار داریم اصحاب رسانه ارزش‌های اسلامی را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه رشت، وجود همه رنگی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تاثیرگذار دانست و افزود: دختران و پسران نوجوان را در انجمن‌های اسلامی جذب کنید و بستر برای این امر آماده است زیرا اگر نتوانیم دل‌های آماده را جذب اهل بیت(ع) کنیم، ما مقصر هستیم.

آیت‌الله فلاحتی، هر کدام از نوجوانان و جوانان در جامعه اسلامی را مانند موشکی توصیف کرد که می‌تواند قاره‌ها را بپیماید.

در ادامه حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در دیدار مذکور به تشکیل این تشکل به فرمان امام(ره) در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰ سال از عمر انجمن‌های اسلامی در مدارس می‌گذرد.

وی به پیام گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تحقق این امر برای ما جدی‌تر شده تا جوانان و نوجوانان هویت ویژه‌ای در انقلاب اسلامی پیدا کنند ضمن اینکه عمق بخشی معنوی از اولویت برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نماینده ولی فقیه در گیلان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد