Web Analytics Made Easy - Statcounter

«زهرا احمدی پور» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نمایشگاه‌ها فرصت معرفی خدمات، محصولات و همچنین فرصت تعامل و ارتباط دستگاه‌ها و موسسات را فراهم می‌کند و الکامپ به طور خاص در بخش دستاوردهای الکترونیکی و فناوری این فرصت را فراهم کرد.

وی افزود: از آنجایی که نمایشگاه سالانه الکامپ محلی است تا توانمندی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها در ارائه خدمات مبتنی بر فن‌آوری‌های نوین نمایش داده شود و دستگاه‌ها بر اساس کیفیت خدمات نوین خود سطح بندی می شوند بنابراین فرصتی مهم برای معرفی سازمان های خلاق و نوآور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی گفت: مرکز ما نیز با حضور در این نمایشگاه زیرساخت‌های فن‌آوری خود را معرفی کرد و نشان داد تا دستگاه‌ها دیگر و مخاطبان بتوانند متناسب با این ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود، تعاملات خود را با مرکز گسترش دهند و از خدمات مرکز استفاده کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به ضرورت مدیرت زمان و استفاده از ظرفیت آموزش‌های الکترونیکی، موضوع طراحی آموزش‌های غیر حضوری، همچین تدوین و ارایه محتواهای آموزشی به صورت متنی و چند رسانه ای در فضای وب به عنوان یک اولویت در مرکز در نظر گرفته شده است.

احمدی پور افزود: سعی شده است دوره های آموزشی در قالب‌های متفاوت آماده و طراحی شوند تا در وضعیتی منعطف، کارمندان و مدیران بتوانند از بسته‌های آموزشی غیر حضوری بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌ها به منظور امکان شرکت افراد در همایش‌ها و نشست‌های تخصصی به صورت آنلاین فراهم شده است که تمامی مراکز استانی و همکاران مرکز در سراسر کشور به برنامه ها و خدمات آموزشی متصل می شوند. به هر میزان که دوره ها به صورت الکترونیک برگزار شود هزینه ها هم کاهش پیدا می کنند.

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی درباره سطح بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، گفت: این دوره از نمایشگاه دارای سطح خوب و با کیفیتی است و دستگاه های دولتی امسال با برنامه بیشتری در نمایشگاه شرکت کرده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در آستانه سفر ریاست جمهور به استان سمنان آغاز به‌کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه سی‌ام فروردین برای دور دوم سفرهای استانی به استان سمنان سفر می‌کند و در این راستا 30 میز خدمت دستگاه‌های اجرایی امروز آغاز به‌کار کرد.

در این میز خدمت که نمایندگان تام‌الاختیار از وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

این میز خدمت از امروز آغاز و تا جمعه سی و یکم فروردین‌ماه در مکان‌های مشخص شده برپا بوده و مردم برای طرح مشکلات خود می‌توانند مراجعه کنند.

"وزارت آموزش و پرورش"، "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، "وزارت اطلاعات"، "وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "امور خارجه"، "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، "جهاد کشاورزی"، "تعزیرات حکومتی"، "وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح"، "فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران"، "وزارت راه و شهرسازی"، "وزارت صنعت، معدن و تجارت"، "وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "وزارت کشور"، "وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"، "وزارت نفت"، "وزارت نیرو"، "وزارت ورزش و جوانان"، "سازمان اداری و استخدامی کشور"، "بنیاد شهید و امور ایثارگران"، "سازمان حفاظت محیط زیست"، "معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور"، "بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران"، "صندوق کارآفرینی امید"، "کمیته امداد امام خمینی (ره)"، "جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران" و "سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور" از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که مدیران آن در قالب میز خدمت پاسخگوی مردم خواهند بود.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور