Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@17:42:47 GMT

برائت از مؤمنین!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۱۷۴

شنیده شده حکام جور در عربستان به ایران پیام فرستادند؛‌ «ما نمی‌توانیم امنیت برائت از مشرکین و برگزاری مراسم دعای کمیل را تأمین کنیم».

مفهوم این سخن آن است که؛ حرمین شریفین در تصرف و حاکمیت مشرکین است و حکام سعودی این تصرف را نمایندگی می‌کنند. به دیگر سخن دیپلماسی سعودی‌ها مبتنی بر برائت از مؤمنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفهوم این سخن آن است که آل‌سعود نه تنها از مشرکین برائت نمی‌جوید بلکه نوعی همکاری با آنها در سرکوب کسانی که برائت از آنها را طبق حکم قرآن واجب می‌دانند را پذیرفته‌ است.

چندی پیش کنفرانس «هرتزلیا» در تل‌آویو برگزار شد. این نوزدهمین بار است که صهیونیست‌ها در تل‌آویو جمع می‌شوند تا در مورد چند و چون امنیت و حیات خود بحث کنند.

رئیس جدید موساد که معمولاً کم صحبت می‌کند در این کنفرانس چشم‌انداز توافق با اعراب را طی 70 سال گذشته امیدوارانه روشن توصیف کرده و گفته عربستان پایه اصلی این توافق است. او گفته؛ در طول تاریخ شکل‌گیری اسرائیل فرصتی بهتر از این برای صلح وجود نداشته و دلیل آن را موقعیت بن سلمان در عربستان و شیخ زائد در امارات ذکر کرده است.

دومین سخنران این کنفرانس رئیس میز «یهود ستیزی» در وزارت خارجه آمریکا بود، که بر عکس رئیس موساد گفته است چهره اسرائیل در دنیای امروز فوق العاده منفور است و آمریکا نتوانسته نسبت به  اصلاح این چهره کمکی بکند هر چه تلاش می‌کنیم کمتر نتیجه می‌گیریم. او از نفرت دولت‌ها و ملت‌های جهان از رژیم صهیونیستی به تفصیل سخن گفته است.

رئیس کنفرانس هم اعتراف کرده که رژیم صهیونیستی در بحران مشروعیت می‌سوزد و این کشور در شرایط هرج و مرج گسترده و بی‌سابقه داخلی است. او گفته بهبود روابط با اعراب آورده محسوب نمی‌شود. کنفرانس منامه شکست خورد. بدون فلسطینی‌ها به هیچ صلحی نمی‌رسیم اگر همین الان در کرانه غربی رود اردن انتخابات برگزار ‌شود حماس پیروز انتخابات است. فروپاشی امنیتی در کرانه باختری بزرگ‌تر از خطر در غزه است. او خطر حزب‌الله در لبنان با موشک‌های آماده شلیک را یادآور می‌شود و ... .

سعودی‌ها و برخی شیوخ عرب درست نیم قرن از تحولات جهان و منطقه عقب هستند. آنها حافظه تاریخی خود را پاک کرده‌اند و نمی‌خواهند به آن به دیده عبرت بنگرند.

آل‌سعود باید بداند همدردی و همیاری با رژیم صهیونیستی که منفورترین در نزد دولت‌ها  و ملت‌های جهان است به درجه نفرت مسلمین از آنها می‌افزاید.

آنها اگر بخواهند جنایات پیشینیان خود در کشتار بیرحمانه  حجاج ایرانی در حج سال 66 را تکرار کنند چیزی از حیثیت آنها در نزد مسلمانان و آزادگان جهان باقی نخواهد ماند.

امام عظیم‌الشأن جهان اسلام در سال 67 در اولین سالگرد جنایت کشتار حجاج ایرانی فرموده بودند: ما با اعلام برائت از مشرکین تصمیم بر آزادی انرژی متراکم جهان اسلام را داشته و داریم.

هم او گفته بود؛ مسلمانان حداقل در خانه خدا و حرم امن الهی باید خود را از تمامی قید و بندهای ظالمان آزاد ببینند و در یک مانور بزرگ از چیزی که متنفرند اعلام برائت کنند.

و نیز فرموده بود: مسلمانان باید بتوانند در حرم امن الهی مصائب و دردهای خود را با کمال آزادی بیان کنند تا سایر مسلمانان برای رهایی آن چاره بیندیشند.

چرا آل‌سعود نمی‌خواهد این انرژی متراکم آزاد شود؟

چرا آل‌سعود نمی‌خواهد فریاد برائت و تنفر مسلمانان علیه کفر، شرک و الحاد از سرزمین وحی آزادانه توسط مسلمانان اعلام شود. آنها چه سر و سّری با مشرکین دارند عقل حکم می‌کند اگر هم دارند آن را پنهان کنند نه اینکه این‌طور آشکارا و مفتضحانه بر این روابط صحه بگذارند.

اکنون مسلمانان در غزه، لبنان، سوریه، عراق،‌ یمن و به‌ویژه در ایران در مصاف با رژیم صهیونیستی و آمریکا به جایگاه رفیع بازدارندگی رسیده‌اند. آل‌سعود از چه می‌ترسد که به این پایه از خفت و وادادگی رسیده است.

امام بزرگوار در همان پیام نورانی به نمایندگی از ملت ایران فرموده‌ بود:

«ما می‌گوییم تا شرک و کفر است مبارزه است تا مبارزه هست ما هم هستیم»، اما آل‌سعود می‌گوید ما نه تنها در این مبارزه در کنار شما نیستیم بلکه مقابل شما در کنار مشرکین هستیم. مسلمانان جهان از آنها می‌پرسند با این حال و هوای کفرآلود شما در حرمین شریفین چه می‌کنید؟

آیا شما خادم حرم رسول‌الله هستید یا خادم فاسدترین جماعت از کفار و مشرکین در کاخ سفید و ... آیا شما خادم مردم مسلمان هستید یا تأمین‌کننده حیات ننگین مشرکین در حرمین شریفین ؟

محمدکاظم انبارلویی

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان حرمین شریفین تل آویو ایران دولت عربستان مسلمان هرج و مرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، در ادامه فعالیت‌های مسلمان ستیزانه در انگلیس، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی یک انگلیسی نژادپرست را نشان می‌دهد که زنان محجبه مسلمان را در خیابان و در برابر دیدگان رهگذران آماج حملات لفظی و فحاشی خود قرار می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در روز قدس امسال نیز دو نژادپرست با حمله به یک زن مسلمان محجبه که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بود به او صدمات جدی وارد کردند که در بیمارستان بستری شد.

این زن مسلمان که می‌گوید هنگام حمله این افراد چفیه فلسطینی بر گردن داشت حدود پانزده دقیقه زیر ضربات مشت و لگد آنان بود.
شاهدان می‌گویند هنگامیکه موضوع را به پلیس گزارش کردند و از آنان خواستند در محل حضور یابند گفتند به علت مشغله زیاد نمی‌توانند در صحنه حاضر شوند.
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مرد مهاجمی را نشان می‌دهد که زنان محجبه را با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید شما سرطانید و باید این کشور را ترک کنید.
وی افزود: ما یک کشور مسیحی هستیم و شما را دوست نداریم. 
در حالی افراد نژاد پرست اینچنین اجازه پیدا می‌کنند زنان مسلمان را آماج رفتار‌های شنیع خود قرار دهند که پلیس انگلیس به علت سماجب یک هوادار رژیم صیهونیست که قصد داشت به صفوف حامیان فلسطین نزدیک شود اخطار می‌دهد که اگر به تذکر پلیس بی توجه باشد بازداشت می‌شود. با شکایت صهونیست‌ها از پلیس تذکر دهنده او عذر خواهی می‌کند، اما ماجرا اینجا ختم نمی‌شود و انان پلیس انگلیس را مجبور می‌کنند با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی عذر خواهی کند.
بار‌ها رفتار دوگانه پلیس انگلیس با مسلمانان با انتقاد نهاد‌های مدنی وحامی حقوق مسلمانان در انگلیس از جمله کمیسیون حقوق بشر اسلامی مواجه شده است.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی رویکرد دولت انگلیس را عامل افزایش رفتار‌های اسلام هراسانه می‌داند و می‌افزاید رفتار دولت و رسانه‌های انگلیسی درباره مسلمانان، زمینه افزایش چشمگیر حمله به اسلام و مسلمانان را در انگلیس فراهم کرده است.

 

دیگر خبرها

  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا