Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:55:27 GMT

افشای جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به نیمار

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۳۲۵

افشای جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به نیمار

پس از ادعای روز گذشته در مورد معاوضه گرت بیل و نیمار، امروز جزئیات جدیدی از این جا به جایی بزرگ فاش شد.

به گزارش مشرق، آینده نیمار در یکی از پرحاشیه ترین تابستان های چند سال اخیر همچنان مبهم است. نیمار تحت هر شرایطی قصد جدایی از پاریسن ژرمن را دارد و در چند مدت اخیرا به چند باشگاه نیز خود را پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در واقع نیمار در درجه اول قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. تیمی که نسبت به فضای آن آشنایی کامل دارد و ستاره های تیم نیز از دوستان او محسوب می شوند با این حال مشکلاتی که بر سر راه بازگشت او وجود دارد که بیشترش به مسائل اقتصادی بارسا بر می گردد، باعث شده تا در یکی دو هفته اخیر، پدر و اطرافیانش باب مذاکره با دیگر باشگاه ها را نیز باز کنند که مهمترین شان رئال مادرید است. بیشتر بخوانید: درگیری شدید نیمار با لئوناردو به‌خاطر بارسا

پدر نیمار این وظیفه را به پینی زاهاوی، مدیر برنامه های مشهور فوتبال سپرده است. کسی که با رئال مادرید رابطه بسیار خوبی دارد.

روز گذشته نشریه ایندیپیندنت خبر از تماس های پی اس جی و رئال داد و اینکه باشگاه فرانسوی حاضر است در ازای دریافت پول بعلاوه گرت بیل، نیمار را به کهکشانی ها واگذار کند.

طبق اطلاعات موثق دریافتی از اطرافیان نیمار، رئال مادرید هفته گذشته 90 میلیون یورو بعلاوه گرت بیل را برای جذب نیمار پیشنهاد داده است. پیشنهاد اول رئال، بیل بعلاوه خامس برای انتقال نیمار بود که ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) با آن مخالفت کرد اما به احتمال زیاد حاضر خواهد بود با دریافت پول بیشتر، نیمار را به رئال واگذار کند.

ترجیح الخلیفی مذاکره با رئال است و او به دلیل دشمنی چندین ساله با بارسا و به خصوص جوزپ بارتومئو(رئیس) کوچکترین علاقه ای برای بازگرداندن نیمار به باشگاه کاتالان ندارد.

بارسلونا برعکس رئال حاضر نیست برای جذب نیمار حتی یک یورو هزینه کند و تنها به معاوضه بازیکن تن خواهد داد و این کار برای بازگشت نیمار را دشوارتر کرده است. در حال حاضر شانس رئال برای جذب نیمار بیشتر از بارسلونا به نظر می رسد اما مشخص نیست بیل و ایجنت او حاضر به قبول این جا به جایی شوند.

گفته می شود بیل با دو پیشنهاد بسیار خوب از فوتبال چین روبرو شده است و پس از اظهارات اخیر زیدان در مورد او، این ستاره ولزی دوست دارد شرایط جدایی اش بر عهده خودش باشد و بعید است به پروسه انتقال نیمار ورود کند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی نیمار رئال مادرید فوتبال لالیگا پاریسن ژرمن پیشنهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید بهترین گل های خانگی این تیم در ال کلاسیکو را منتشر کرده است.

دانلود (8.4MB)

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم