Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه مرادیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز دوشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد اظهار داشت: با اجرایی شدن سند ارتقا جایگاه زنان می‌توان امیدوار بود که بخش زیادی از استعداد و ظرفیت بانوان شکوفا شود.

وی بیان کرد: با رویکرد خوب استاندار قزوین و اعتماد به بانوان توانمند در سپردن مسئولیت در استانداری به زنان رتبه اول کشوری را کسب کردیم و با اعتماد به نفس استاندار دو مدیریت مهم در استان شامل ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل بازرسی استانداری به زنان سپرده شد که اقدام ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: در حیطه بازرسی مسائل مهمی داریم اما در حوزه زنان کارآفرین مشکلات بیشتر است و باید حمایت بیشتری صورت گیرد.

مرادیان گفت: زنانی که با جسارت وارد تولید و صنعت شده اند مانند نهال‌های نوپایی هستند که در این کار سخت و خشن اگر حمایت نشوند آسیب می‌بینند لذا انتظار داریم از سوی مدیران مورد حمایت جدی قرار گیرند.

بیدخام: ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار در استان قزوین داریم

در ادامه مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار داریم که ۲۰ هزار نفر از آنان تحت پوشش نهادهای حمایتی هساتند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح گروههای همیار برای هر ۵ زن مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که ناچیز است و در صورت افزایش آن منی توان افراد بیشتری را مشغول کار کرد.

بیدخام اظهارداشت: در استان زنان هنرمندان متعددی داریم که در صورت حمایت مالی و معنوی می تواتنند در عرصه های صنایع دستی، هنر و امور فرهنگی و خدماتی کارهای مهمی را عملیاتی کنند.

مهدیه سادات قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین هم گفت: در حوزه بانوان باید زیرساخت های مناسبی در حوزه های ورزش و فرهنگی مهیا شود تا بانوان بتوانند با امنیت و آرامش بیشتری از این فضاها استفاده کنند.

وی بیان کرد: توسط شهرداری در بوستانها امکانات ورزشی خوبی مهیا شده ولی بانوان در استفاده محدودیت هایی دارند لذا با ایجاد مراکز ویژه باید امکان برخورداری آنها از امکانات تفریحی را مهیا کنیم.

قافله باشی گفت: زنان در عرصه احزاب نیز می توانند نقش مهمی ایفا کنند اما در این زمینه نیز غفلت شده که انتظار توجه بیشتری را داریم.

وی بیان کرد: در کلان شهرها بانوان توانمندی وارد شوراها شده اند که در صورت ارتباط بیشتر معاونت امور بانوان ریاست جمهوری با آنها می توان از دیدگاههای آنها در پیشبرد امور استفاده کرد.

کد خبر 4673488

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی