Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:18:20 GMT

کشف 30 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۳۶۳

کشف 30 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی گفت : در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تولید رمز ارز دیجیتال در یک مرکز خصوصی در فردیس ، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی از این مرکز خصوصی تعداد 30 دستگاه استخراج کننده رمز ارز دیجیتال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت : طبق نظر کارشناسان ، ارزش اموال مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارز پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز دیجیتال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز