Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «فاکس» به خبر دستگیری 17 جاسوس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به «سیا» در ایران واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به خبرنگاران ضمن متهم کردن ایران به دروغگویی گفت که به طور خاص نمی‌تواند درباره این خبر اظهارنظر کند اما «ایران سابقه دروغگویی دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند.

وی همچنین در واکنش به توقیف نفتکش انگلیس در تنگه هرمز ضمن تأکید بر اینکه بریتانیا مسئول حفظ امنیت کشتی‌های خود است، گفت که آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست.

در حال تکمیل...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

به گزارش خبرآنلاین این وزارت در خبری در مورد برگشت مهاجرین از ایران گفته که این افراد به گونه‌ی جبری و داوطلبانه به تاریخ ۳۱ ماه فروردین و اول ماه اردیبهشت از مرز اسلام‌قلعه به کشور بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجرین همچنین افزوده که روز گذشته (یکشنبه ۲ اردیبهشت) ۱۲۵ خانواده افغانستانی که تعداد مجموعی آنان ۶۷۳ تن می‌شوند، به‌صورت اجباری از پاکستان اخراج و از طریق تورخم و سپین‌بولدک به کشور برگشته اند.

به گفته این وزارت، مهاجرین برگشت‌کننده برای دریافت کمک، به دفاتر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898404

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • سفر «بلینکن» با تمرکز بر روسیه و ایران/ وزیر خارجه آمریکا از چین چه می‌خواهد؟
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین