Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران ادیان الهی در ایران در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» با صدور بیانیه‌ای بر دفاع از عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران و بر محکومیت سیاست‌های خصمانه و قهرآمیز یکجانبه ایالات متحده آمریکا تاکید کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: رهبران و پیروان ادیان الهی در ایران در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» که امروز (دوشنبه، ۳۱ تیرماه) در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با صدور بیانیه‌ای بر دفاع از عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران و بر محکومیت سیاست‌های خصمانه و اقدامات قهرآمیز یکجانبه ایالات متحده آمریکا که صلح جهانی را به خطر انداخته است، تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه بدین شرح است: ما رهبران و پیروان ادیان الهی، با هدف دفاع از عزت و سربلندی ایران عزیز و بر محکومیت سیاست‌های خصمانه و اقدامات قهرآمیز یکجانبه ایالات متحده آمریکا که صلح جهانی را به خطر انداخته است، صمیمانه گردهم آمدیم و استوار و سربلند، سرود سرافرازی ایران و عزت و شرف و استقلال پایدار مردم ایران را علیرغم همه دشمنی‌ها و کینه بدخواهان سرمی‌دهیم و اعلام می‌داریم:

 

ملت غیور و شریف ایران همچون چهل سال گذشته از سدهای پوشالین تحریم‌ها به سلامت عبور کرده و تمام آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق خواهند ساخت.

 

ملت عزیز ایران علیرغم همه دشمنی‌ها، از مواضع اصولی خویس دست برنداشته و محکم و استوار و با پیروی و اطاعت از رهبر فرزانه خود، تا تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی که آرمان همه انبیای الهی و مظلومین جهان است، از هیچ تلاش و کوشش انسان مدارانه دست بر نخواهد داشت.

 

دین در حیات اجتماعی بشر و دستیابی به صلح مبتنی بر سعادت دنیوی و اخروی نقش سازنده و مهمی دارد و پاسداری و دفاع از حریم رهبران دینی، از آموزه‌های مهم ادیان و در چارچوب حفظ کرامت انسانی و تحقق صلح پایدار جهانی می‌باشد.

 

تعدی از ارزش‌های پذیرفته شده ادیان، تجاوز به حقوق و ارزش‌های انسانی قلمداد شده و از سوی همه دینداران و آزادگان جهان محکوم است.

 

رهبران و پیروان ادیان ایران نقش ممتازی در حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و دارند و بر عهده خود در پاسداری از استقلال کشور پایدار و مصمم می‌باشند.

 

ما رهبران ادیان در ایران، حمایت قاطع خود را از مواضع اصولی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر گرانقدر جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انسانی و حمایت از مظلومین و مبارزه با بی عدالتی هستند، اعلام می‌داریم.

 

اقدام آمریکا در تحریم ملت ایران ضمن آنکه بیش از پیش کینه و دشمنی و استیصال سردمداران آمریکا را در قبال ملت رشید ایران هویدا و آشکار ساخت، گویای حقانیت سیاست رهبری جمهوری اسلامی در لزوم ایستادگی و مقاومت علیه زورمداران عالم است.

 

احترام به ارزش‌های مشترک ادیان در حفظ حقوق و کرامت انسان‌ها، سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است تا از طریق آن، زمینه تعامل و همکاری سازنده و گسترده ادیان با یکدیگر در جهت بسط و گسترش صلح و دوستی پایدار در جهان و مقابله با ظلم و افراط گرایی فراهم آید.

 

در پایان بار دیگر تأکید می‌کنیم، رهبران و پیروان ادیان در ایران هرگونه تهدید و دشمنی و محدودیت علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها و دستاوردهای آن را محکوم کرده و بر لزوم احقاق حقوق حقه ملت ایران در حفظ استقلال خویش و دستیابی به پیشرفت و تعالی مادی و معنوی تأکید می‌کنند.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند آیت الله مکارم شیرازی آیت الله اعرافی خراسان جنوبي مشهد ارزانی شبستان رهن و اجاره شبستان بیرجند حائری ادیان الهی صلح بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد