Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@06:40:49 GMT

واکنش پمپئو به دستگیری جاسوسان سیا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۵۷۵

واکنش پمپئو به دستگیری جاسوسان سیا

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «فاکس» به خبر دستگیری 17 جاسوس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به «سیا» در ایران واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به سؤالی در این ارتباط، ضمن متهم کردن ایران به دروغگویی گفت که به طور خاص نمی‌تواند درباره این خبر اظهارنظر کند اما «ایران سابقه دروغگویی دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو تصریح کرد: «دروغ گفتن به جهان، بخشی از ماهیت آنها (ایران) است. من تمامی اظهارنظرات ایران درباره اقداماتی که انجام داده‌اند را اغراق آمیز می دانم».

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند. (جزئیات بیشتر)

وی همچنین در واکنش به توقیف نفتکش انگلیس در تنگه هرمز ضمن تأکید بر اینکه بریتانیا مسئول حفظ امنیت کشتی‌های خود است، گفت: «بریتانیا مسئول محافظت از کشتی‌های خود است. آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست».

+ ببینید: (تصاویر) جاسوسان بازداشت‌ شده «سیا» توسط وزارت اطلاعات

نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه هفته گذشته به درخواست سازمان بنادر و کشتیرانی ایران یک نفتکش انگلیسی را در نزدیکی تنگه هرمز توقیف کرد.

ایران دلیل توقیف این نفتکش را خاموش کردن تمام سیستم‌های مکانیابی، برخورد با یک لنج تجاری، عدم پاسخگویی به هشدارهای و دستورات مقامات کشتیرانی کشورمان و در نهایت عبور از مسیر مخالف برای ورود به تنگه هرمز عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: فرارو

کلیدواژه: پمپئو آمریکا جاسوسان سیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)



منبع:انرژی پرس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی دلهره آور از یک نفتکش در شرایط طوفان اقیانوسی (فیلم) عملیات توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش (فیلم) به آب انداختن نفتکش غول پیکر در ایران پس از تعمیرات (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)