Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@23:15:38 GMT

دلخوری پریشیچ و نمایندگان او از رک‌‌گویی کونته

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۵۸۳

دلخوری پریشیچ و نمایندگان او از رک‌‌گویی کونته

به گزارش وانانیوز، 

ایوان پریشیچ هافبک اینتر و نمایندگانش از رویکرد آنتونیو کونته درباره این بازیکن کروات ناراضی هستند و به همین دلیل امکان دارد که یک بار دیگر رفتن به لیگ برتر در فهرست گزینه‌های این بازیکن قرار بگیرد.

سرمربی  نراتزوری دو روز پیش، در نشست خبری پس از باخت تیمش مقابل منچستریونایتد در جام قهرمانان بین‌المللی، اعتراف کرد که پریشیچ برای پستی که مد نظر داشته جواب نداده است و فعلاً تنها جایی که می‌تواند از او بازی بگیرد در فاز حمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که کونته در نظر داشته از پریشیچ به عنوان یک بال استفاده کند اما به نظر می‌رسد که عملکرد او در تمرینات و دو بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل اینتر نتوانسته نظر کونته را جلب کند.

در همین راستا نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته که اظهارات کونته دلخوری پریشیچ و نمایندگان او را در پی داشته و به همین دلیل او ممکن است به فکر رفتن به لیگ برتر انگلیس بیفتد.

منچستریونایتد در فصول گذشته مشتری پروپاقرص پریشیچ 30 ساله بود اما در نهایت نتوانست بر سر رقم انتقال او به اولدترافورد با اینتر به توافق برسد، البته بعد از اخراج ژوزه مورینیو و روی کار آمدن اولگنار سولسشایر به عنوان جانشین او، رویکرد باشگاه منچستریونایتد در مورد خرید پریشیچ عوض شده و این باشگاه دیگر تمایلی به خرید این بازیکن 30 ساله ندارد.

گاتزتا از آرسنال و تاتنهام هم به عنوان دیگر مشتریان پریشیچ یاد کرده و مدعی شده که او از باشگاه شانگهای شنهوای چین هم پیشنهادی داشته که آن را رد کرده است. این نشریه ایتالیایی سپس ادعا کرده که باشگاه بایرن مونیخ هم ترجیح داده که دیگر برای جذب پریشیچ تلاش نکند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک در گفت‌وگو با شبکه آ.ار.د آلمان ادعا کرد: من قویاً طرفدار گسترش آنها (تحریم‌ها) علیه ایران هستم، زیرا می‌توانیم ببینیم که اقدامات ایران در حال حاضر چقدر خطرناک است.

پیشتر نیز اورسولا فون‌درلاین رئیس کمیسیون اروپا موضع‌گیری مشابهی را اتخاذ و ادعا کرد که اتحادیه اروپا تشدید تحریم‌ها علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران را مد نظر قرار خواهد داد.

همچنین ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیروز (دوشنبه) در نشست مجلس عوام ادعا کرد که این کشور همسو با متحدان خود، تحریم‌های جدیدی را در پی اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی وضع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • حکمت نهی از «دروغ گفتن به شوخی» چیست؟
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی ‌| او ۳ سال پیش در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد ...