Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: باشگاه ها برای شرکت در مسابقات مدارک ارسالی را در اسرع وقت به سازمان لیگ ارایه کنند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ فوتبال کشور، کلیه باشگاه های متقاضی شرکت در مسابقات ( لیگ های برتر و دسته اول ) موظف هستند با تکمیل فرم های ارسالی از طریق اتوماسیون اداری و تهیه مدارک زیر درخواست حضور خود را به طور رسمی در این رقابت ها اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1- اساسنامه
2- آخرین تغییرات روزنامه رسمی
3- کمیسیون ماده 5 باشگاه
4- تکمیل فرم های پیوست( ارسال شده از طریق اتوماسیون)
بدیهی است سازمان لیگ از پذیرش و ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه هایی که مدارک خواسته شده را تکمیل نکنند معذور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ های فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند

معاون وزیر صمت از واردکنندگان خودرو خواست تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال 1403 را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال 1403، شایسته است حداکثر تا تاریخ 1403/01/09 نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

البته برای تعیین سقف ارزی سال 1403 سابقه واردات سال 1402 لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

 

دیگر خبرها

  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل کلکسیون جنایات اسرائیل/ قتل‌عام ۱۳ کودک در مجتمع شفاء
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد