Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:01:12 GMT

ماشین آلات خارجی در خط تولید سیمان سفید ازنا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۶۱۵

ماشین آلات خارجی در خط تولید سیمان سفید ازنا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از ورود پارت اول ماشین آلات خارجی خط تولید سیمان سفید ازنا به محل این کارخانه خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا صفی‌خانی در بازدید از طرح سیمان سفید ازنا در جمع خبرنگاران بیان کرد: پارت اول ماشین آلات خط تولید سیمان سفید ازنا به ارزش ۳۴ میلیون یوآن معادل ۵ میلیون دلاد و وزن ۵۳۰ تن وارد محل احداث این کارخانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و همت سرمایه‌گذار حداکثر ظرف سه ماه آینده پارت دوم و سوم تجهیزات خارجی این شرکت به وزن کلی 3000 تن نیز از گمرک ترخیص شده و وارد محل سایت خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: به بیان دیگر تا ۳ ماه آینده کل تجهیزات ساخت خارجی این کارخانه وارد شده و زمینه برای نصب آنها مهیا می‌شود.

صفی‌خانی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری کلی طرح سیمان سفید ازنا در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون بیش از  ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی و ۵۰ درصد ریالی است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی سیمان سفید ازنا شهریور سال گذشته با حضور وزیر صمت آغاز شده و پس از گشایش اعتبار اسنادی شاهد اجرایی شدن آن در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه قرارداد ساخت تجهیزات داخلی سیمان سفید ازنا نیز منعقد شده است، افزود: تجهیزات داخلی این واحد در حال ساخت هستند و عملیات ساختمانی آن نیز با سرعت مناسبی در حال انجام است و امیداریم در موعد مقرر شاهد تکمیل این طرح بسیار مهم باشیم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سازمان صنعت معدن و تجارت سرمایه سرمایه گذاری سیمان گمرک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان