Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت بدهی پیمانکاران از طریق اسناد خزانه آن‌ها را بی‌انگیزه کرده است.

مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی دولت در پرداخت طلب پیمانکاران با مشکلات اعتباری مواجه است.

وی ادامه داد: این مشکلات اعتباری در انجام کار پیمانکاران در پروژه‌ها اثر منفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای پرداخت بدهی به پیمانکاران از اسناد خزانه استفاده می‌کنند و آنان مجبورند این اسناد را در قالب اوراق بهادار قابل معامله در بورس به فروش برسانند تا بتوانند طلب خود را وصول کنند.

کیان‌پور تصریح کرد: 40 درصد از ارزش واقعی این اسناد در بورس کم شده و این مهم سبب شده پیمانکاران تنها به 60 درصد از طلب خود دست یابند.

وی با بیان اینکه پرداخت بدهی پیمانکاران از طریق اسناد خزانه آن‌ها را بی‌‌انگیزه کرده است، عنوان کرد: پیمانکاران به دلیل کاهش این اعتبارات مجبورند از کیفیت مصالح و پروژه کم کنند و یا از انجام پروژه انصراف دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز است دولت شرایط را برای حضور پیمانکاران فراهم کند تا آن‌ها انگیزه لازم را برای اجرای پروژه‌های عمرانی کسب کنند.

کیان‌پور در خصوص بازار مسکن گفت: روند خریدوفروش مسکن و عدم گرایش مردم به خرید خانه سبب می‌شود قیمت مسکن سیر نزولی پیدا کند.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای پیشنهادی برای کاهش قیمت مسکن تولید انبوه مسکن توسط دولت است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش وام خرید مسکن منجر به تحریک بازار و افزایش قیمت می‌شود.

وی یادآور شد: افزایش ساخت‌وساز مسکن هم به نفع اقتصاد کشور است و هم بازار مسکن رونق می‌گیرد و باوجود افزایش عرضه و کاهش تقاضا قیمت مسکن کاهش می‌یابد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش قیمت اقتصاد کشور قیمت مسکن مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس