Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید رمزارزها همانند تولید یک کالا هستند که الزامات خود را دارد و بر این اساس کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته است. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در  نشست امروز(دوشنبه، 31 تیر) کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع بررسی رمز ارزها، گفت: ایران در برابر فناوری‌های جدید همیشه یک مقاومتی داشته است که تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد باید در این حوزه به یک اشتراک نظر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دولت این بحث مطرح شده که در حوزه فناوری‌ها و کسب و کارهای جدید باید اقداماتی صورت گیرد تا بر این اساس در آینده این موضوعات به اقتصاد کشور تحمیل نشود.

دولت برای تعیین تکلیف ارز دیجیتال به مجلس لایحه بدهدنماینده مجلس: دولت لایحه تعیین تکلیف ارز دیجیتال را به مجلس ارائه دهدآیین‌نامه اصلاح تعرفه‌های برق تولید کنندگان ارز دیجیتال تدوین می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول صدور مجوز برای تولید ارز دیجیتال شد، ادامه داد: تولید رمزارزها همانند تولید یک کالا هستند که الزامات خود را دارد و بر این اساس کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته که تولید آن نیز باید به عنوان یک کالا محسوب شود.

رحمانی با اشاره به اینکه با ورود رادیو به کشور هر فردی برای خرید این کالا باید از کلانتری مجوز اخذ می‌کرد، تصریح کرد: اگر در برابر فناوری جدید به صورت مدیریت شده تصمیم‌گیری نشود، همانند یک سیل ممکن است ویرانگر باشد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت صنعت و معدن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت صنعت و معدن قیمت ارز نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.

محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.

وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.

۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است