Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات دیدار جام حذفی سپاهان و پرسپولیس صادر کرد.
به گزارش آریا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات دیدار جام حذفی سپاهان  و پرسپولیس صادر کرد.
آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
در خصوص شکایت آقایان 1- محسن میرزا ابوالقاسم غرب باشی دایر بر مطالبه مبلغ 40 میلیون ریال خسارت وارده به اتومبیل تیبا مدل 93 به شماره انتظامی  88-  754 ه 71 و مبلغ 60 میلیون ریال از بابت سرقت یک عدد لپ تاپ مدل X550 ایسوس
2- محمد ولی جعفری دایر بر مطالبه مبلغ 70 میلیون ریال خسارت وارده به اتومبیل پژو 206 مدل 83 به شماره انتظامی  22- 381 ل 44 و مبلغ 5/470/000ریال از بابت هزینه کارشناسی
3- مهدی زارع اردستانی دایر بر مطالبه مبلغ 390 میلیون ریال خسارت وارده به اتومبیل پژو 206 مدل 91 به شماره انتظامی 20- 432 د 57 و مبلغ 105 میلیون ریال خسارت وارده به لنز دوربین
4- اکبر کریمی دایر بر مطالبه مبلغ 450 میلیون ریال خسارت وارده به اتومبیل رنو L90  مدل 95 به شماره انتظامی 66-817 م 96 و مبلغ 70 میلیون ریال بابت وسایل به سرقت رفته است
5- محمد ستاری مطالبه مبلغ 50 میلیون ریال از بابت وسایل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6- ساعد آقا بالازاده ششکلانی دایر بر مطالبه مبلغ 562/780/000ریال خسارت وارده به اتومبیل هیوندای ولستر مدل 2016 به شماره انتظامی 20- 942ج 15 علیه باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ایراد خسارت پس از بازی تیمهای سپاهان و پرسپولیس از سری مسابقات جام حذفی از سوی تماشاگران و هواداران منتسب به تیم سپاهان به آنها با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله شکایت  شکات ، اسناد مالکیت ابرازی مربوط به خودروهای مورد بهره برداری شکات ، گزارشهای تنظیمی از سوی مرجع انتظامی ، نظریه های کارشناسی ابرازی در پرونده های تامین دلیل صورت گرفته از وضعیت خودروهای خسارت دیده ، دفاعیات باشگاه سپاهان که مکان ایراد خسارت را خارج از ورزشگاه و توسط افراد نامعلوم اعلام نموده که با عنایت به صدر ماده 87 از مقررات انضباطی رسیدگی به ایراد خسارت وارده مقید به مکان خاصی نگردیده و وارد نمودن خسارت اعم از قبل ، در جریان مسابقه و یا بعد از آن بعنوان تخلف محسوب و قابلیت رسیدگی را دارا می باشد و بر همین اساس این دفاعیات بلاوجه تلقی می گردد و استشهادیه تنظیمی و سایر قرائن و امارت موجود در پرونده ایراد خسارت به میزان 40میلیون ریال به آقای محمد میرزا ابوالقاسم غرب باشی ، به میزان 70 میلیون ریال به آقای محمد ولی جعفری ، به میزان 495 میلیون ریال به آقای مهدی زارع اردستانی ، به میزان 450 میلیون ریال  به آقای اکبر کریمی که تماماً بعنوان خبرنگار و به منظور پوشش خبری مسابقه حضور داشته و به میزان 562/780/000 میلیون ریال  به  آقای ساعد آقا بالازاده ششکلانی که بعنوان تماشاگر در محل حاضر بوده از سوی هواداران منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به آنها از سوی کمیته انضباطی محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به بند 3 ماده 87 مقررات انضباطی مصوب 1397 و با رعایت مقررات مواد 85 و 86 از این مقررات که مسئولیت رفتار تماشاگران را بر عهده باشگاه مربوطه قرار داده است باشگاه سپاهان به جبران خسارت به میزان اعلامی مذکور در حق شکات محکوم می گردد.
ضمناً در خصوص هزینه دادرسی مورد مطالبه آقای محمد ولی جعفری این مبلغ به صورت مجزا قابل مطالبه در مرجع ذیصلاح بوده و همچنین در خصوص مبالغ مورد مطالبه از سوی آقایان محسن میرزا ابوالقاسم غرب باشی ، اکبر کریمی و محمد ستاری در رابطه با اموال به سرقت رفته اعلامی صرفنظر از صحت و سقم موضوع نظر به اینکه رسیدگی به موضوع خارج از صلاحیت این کمیته قرار دارد قابل شکایت در نزد مراجع قضایی ذیصلاح خواهد بود در رابطه با مجازات انضباطی باشگاه سپاهان نیز با توجه به تعیین مجازات قبلی از سوی کمیته انضباطی در اینخصوص موضوع منتفی می باشد
این رأی ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته محترم استیناف می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان خسارات خبرنگاران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

به گزارش خبرگزاری مهر دادستان مرکز مازندران در جلسه بررسی موارد مرتبط با قطع سه هزار اصله نهال در منطقه الیمالات نور، دستور داد تا ضمن اعاده عرصه مورد نظر به وضعیت سابق، اقدامات لازم نسبت به جبران خسارات وارده نیز از سوی فرد متخلف صورت گیرد.

محمد کریمی در این جلسه با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای متخلفین اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، بیان کرد: به جرایم و تخلفات صورت گرفته و همچنین ترک فعل مدیران و مسائل مرتبط با تخریب عرصه زیست محیطی به صورت مجزا و به شکل دقیق رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، ادامه داد: در جلسه ستادی امروز مقرر شد با توجه به مفاد ماده ۷ آئین نامه هیئت وزیران مصوب سال ۱۳۹۴، شرکت برق منطقه‌ای استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، متخلف را مکلف به اعاده عرصه مورد نظر به وضعیت سابق کرده و اقدامات لازم نسبت به جبران خسارات وارده نیز صورت گیرد.

کریمی افزود: اداره کل میراث فرهنگی نیز با همکاری تعزیرات حکومتی باید نسبت به بررسی و اقدام قانونی در خصوص وجوه دریافتی غیرقانونی از مردم در محل ورودی جنگل الیمالات اتخاذ تصمیم کنند.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران تصریح کرد: ادارات تعزیرات حکومتی، اصناف و میراث فرهنگی باید دقت بیشتری بر نرخ‌های دریافتی از گردشگران داشته و بر این موضوع نظارت دقیق داشته باشند تا رضایت مردم حاصل شود.

دادستان مرکز استان مازندران همچنین اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای استان هم در این جلسه اعلام داشت که شیوه پاکسازی انجام گرفته در حریم برق، بدون اخذ مجوز، غیرقانونی و نامطلوب بوده است.

کریمی با بیان اینکه در صورت‌مجلس تنظیمی توسط اداره منابع طبیعی شهرستان نیز به تخلف و وقوع جرم مبنی بر قطع سه هزار اصله نهال اشاره شده است، تاکید کرد: این شیوه پاک تراشی مورد توافق هیچ سازمانی نبود و رسیدگی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت. قطعاً متخلف باید اعاده به وضع سابق داشته باشد و خسارات وارده نیز جبران نماید.

بنابر اعلام دادستان مرکز استان مازندران، طبق استعلامات انجام گرفته از شرکت آب منطقه‌ای مازندران، شرکت سهامی خاص نوین پویا گستر سبز نور مجری طرح تفریحی توریستی سد الیمالات و طرف قرارداد شرکت آب منطقه‌ای مازندران بوده است.

اواخر سال گذشته، حدود یک و نیم هکتار از عرصه‌های جنگلی منطقه الیمالات شهرستان نور به بهانه ایجاد پارکینگ برای طرح گردشگری تخریب و طی آن حدود سه هزار اصله نهال جنگلی قطع شد که در این خصوص با تشکیل پرونده قضائی، ضمن پلمب پارکینگ و باجه غیرقانونی دریافت وجه، دستور برخورد با متخلفین و متهمین از سوی دادستان مرکز مازندران صادر شد.

گفتنی است، نمایندگان استانداری، میراث فرهنگی، برق منطقه‌ای، تعزیرات حکومتی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذیربط در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 6063030 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • خسارات وارده قطع ۳ هزار اصله نهال در الیمالات نور، جبران شود
  • خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا