Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان اینکه ذات هر نمایشگاهی محصولات و خدمات نوینی است که در عرصه کسب و کار  برای ذینفعان و مشتریان، مردم و اصناف ارائه می‌دهد، گفت: به طور مسلم حضور شرکت ایران کیش در نمایشگاه الکامپ می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، احمد سلمانی آرانی عضو هیئت مدیره این مجموعه ادامه داد: ایران کیش در سال ۹۸ در لبه تکنولوژی و مطابق با نیازهای مشتریان و مخاطبین در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی آرانی گفت: وجود ۵۲ محصول جدید طی چند ماه گذشته و ارائه آن به تمام ذینفعان طرف قراردادی این شرکت، یک حرکت ارزنده است که در سطح کشور انجام گرفت.

وی تاکید کرد: شرکت ایران کیش مانند همیشه علاوه براینکه در عرصه‌های مختلف رتبه‌های بالایی را بین رقبا دارد در حوزه مسئولیت اجتماعی، اخلاق‌مداری و سلامت کاری نیز، این روند را طی می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره ایران کیش افزود : اینکه مدیر ایران کیش به عنوان بهترین مدیرسال انتخاب می‌شود و این شرکت رتبه‌ها و مدارک مختلفی از حوزه‌های مختلف رگولاتوری و ذینفعان دریافت کرده است اتفاق مبارکی است که در ادامه نیز می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در باره تاکید خاص ایران کیش روی محصول پات اظهارکرد: در حال حاضر برند پات با برند ایران کیش عجین شده است. پات یک نماد است که می‌تواند جمعی از خدمات نوین را در چتر خدماتی خودش متمرکز کند و بنابراین هیئت مدیره ایران کیش اراده دارد برند پات را تقویت کرده و در حفظ و نگهداری و در توسعه قلمرو آن تلاش کند. همین طور سیاست‌های تشویقی و انگیزشی در این زمینه به اجرا گذاشته است.

سلمانی آرانی خاطر نشان کرد: اراده و استراتژی اول ما این است که پات بین همه مردم، همه اصناف و ذینفعان به ویژه بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها رسوخ کند. پات از حیث فنی لیاقت این را دارد که در رتبه‌های بسیار بالا قرار بگیرد و سرویس‌های خود را روزبه‌روزگسترش دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران کیش کارت اعتباری اپلیکیشن پات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.

مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

دیگر خبرها

  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • دندان‌پزشکی تلفیقی از علم پزشکی، هنر و ابتکار است
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای کرمانشاه در حال سوخت‌رسانی است
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین