Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:48:28 GMT

فیلم اختتامیه جشنواره ونیز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۷۶۶

فیلم اختتامیه جشنواره ونیز معرفی شد

هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز با نمایش یک فیلم ایتالیایی - آمریکایی به کارگردانی «جوزپه کاپوتوندی» به عنوان فیلم اختتامیه به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، فیلم «The Burnt Orange Heresy» با بازی «الیزابت دیبیکی»، «کلیس بنگ»، «دونالد شاترلند» و «میک جگر» به عنوان یکی از فیلم‌های بخش غیررقابتی در روز پایانی جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ و پس از مراسم اعطای جوایز به روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داستان این تریلر نئونوآر در حال و هوای امروز ایتالیا روی می‌دهد و درباره یک دلال آثار هنری جاه طلب است که قصد دارد یک نقاشی کمیاب اثر یکی از مرموزترین نقاشان جهان را به سرقت ببرد اما در ادامه نقشه‌های او از کنترل خارج می‌شود و ...

همچنین طبق اعلام پیشین، فیلم «حقیقت» جدیدترین ساخته «هیرکازو کورئیدا»کارگردان مطرح ژاپنی فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز امسال خواهد بود.

هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان از تاریخ ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود و امسال «پدرو آلمادوار» کارگردان مطرح اسپانیایی و «جولی اندروز» بازیگر برنده اسکار انگلیسی با دریافت شیر طلای افتخاری ونیز به پاس یک عمر دستاورد سینمایی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم ونیز 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر

دبیر جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی از برگزاری اختتامیه این بخش در دشتستان بوشهر با جضور برگزیدگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود در دشتستان بوشهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال رایزنی با اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان من باب برگزاری فراهم کردن امکانات زیر ساختی برای مراسم اختتامیه است.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اختتامیه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت این مراسم یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

صدری با بیان اینکه در هر صورت اختتامیه این مراسم در نیمه اول اردبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود 30 شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) ارسال کرده بودند که داوری این آثار در تهران با حضور هیات داوران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آقایان ایرج نعیمانی، کاوه خورابه و محمد غفور محمدزاده داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.

صدری اعلام کرد: در همین راستا با نظر هیات داوران، نفرات برتر به صورت برگزیده اعلام خواهند شد و جوایز برگزیدگان با یکدیگر برابر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی