Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام با تاکید بر اینکه حسن اعتماد سهام‌داران موجب شد تا بیمه کوثر در سال ۱۳۹۷ به موفقیت‌ها و دستاورد‌های قابل توجهی دست یابد، گفت: سال گذشته در بخش فروش بیمه نامه‌های غیرزندگی به ۴۰ درصد و زندگی نیز به ۲۸ درصد و در مجموع موفق شدیم به ۳۷ درصد رشد فروش بیمه‌نامه نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان این‌که در نقشه راهبردی شرکت بر روی دو هدف رضایت ذی‌نفعان و سودآوری متمرکز هستیم، افزود: در بخش مربوط به رضایت مشتریان، با استفاده از سامانه‌های صوتی و پیامکی و نیز تماس مستقیم با بیمه‌گذاران، میزان رضایت مشتریان شرکت را رصد می‌کنیم و خوشبختانه در این بخش رتبه بسیار خوبی را به‌دست آورده‌ایم.
وی از رشد ۱۹۵ درصدی سود خالص سال ۹۷ و ۱۴۵ درصدی درآمد‌های سرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و خاطرنشان‌کرد: برای چهارمین سال متوالی بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه را کسب کردیم.
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، مطالبات را یکی از پاشنه‌های آشیل شرکت‌های بیمه برشمرد و تصریح‌کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود شاهد کاهش مطالبات سررسیده شده به ۱۰ درصد و ۹ واحدی کل مطالبات نسبت به حق‌بیمه تولیدی شرکت در سال ۹۷ بودیم.
مجید مشعلچی با اشاره به عضویت شرکت بیمه کوثر در کنسرسیوم G۸ و تبدیل آن به گروه G۹، افزود: این امر باعث جذب پرتفوی بیشتر از محل کنسرسیوم و افزایش ظرفیت نگهداری می‌شود.
وی تهیه و تدوین سند استراتژیک شرکت، سرمایه گذاری در شرکت‌های دانش بنیان و اینشورتک‌ها و بهره‌برداری از نخستین استارت‌آپ هوشمند صدور بیمه‌نامه کوتاه‌مدت بدنه اتومبیل در صنعت بیمه را ازجمله اقدامات شرکت در سال گذشته برشمرد و افزود: کسب رتبه ۷۷ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران، مدیریت بهینه هزینه‌ها و کنترل ضریب خسارت ترکیبی، کاهش مبلغ ذخایر فنی با اجرای برنامه زمان‌بندی فصلی فروش، جداسازی حساب‌های سرمایه‌گذاری از بیمه‌گری و اصلاح هدفمند ترکیب پرتفو نیز از دیگر اقدامات شرکت در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر درخصوص اهم برنامه‌های سال‌جاری گفت: کسب پرتفوی بالغ بر هزارو ۸۰۰ میلیارد تومانی با رویکرد مدیریت بهینه ترکیب پرتفوی، دریافت مجوز پذیرش بیمه اتکایی، استمرار کسب سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه، تحقق درآمد حداقل ۱۴۰ میلیارد تومانی در سرمایه‌گذاری‌های بورسی با تنوع‌بخشی سبد پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها، گسترش فعالیت و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها با محوریت حوزه سلامت، توسعه همکاری‌ها با کنسرسیوم انرژی G۹، استقرار سیستم جامع بیمه‌گری فناپ، افزایش خدمات الکترونیک، فروش برخط، راه‌اندازی سامانه داشبورد‌های نظارتی برخط مدیران سرپرستی‌ها، کاهش زمان پاسخگویی به شکایات و تدوین و اجرای دستورالعمل نظام جامع جبران خدمات ازجمله برنامه‌های سال‌جاری شرکت است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه کوثر مجمع عمومی صاحبان سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات