Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:46:03 GMT

فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۹۸۳

فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است تصریح کرد: جهت بهتر برگزار شدن برنامه ها در مساجد باید بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد هیئت های مذهبی به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» شامگاه یکشنبه ۳۰ تیر در جمع مدیران و اعضای کانون های مساجد در شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار داشت: خدمت و فعالیت در مساجد مدال ارزشمندی است که خداوند به شما مدیران و اعضای کانون های مساجد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به اهمیت و ارزش بالای خدمت در مساجد تاکید کرد و ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های مساجد با روحیه جوانی و پرتلاش خود در راستای بالا بردن سطح فعالیت ها و رونق طرح ها و برنامه ها اجرایی در مساجد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام ارزانی به اهمیت حضور جوانان در مساجد اشاره کرد و افزود: مدیران کانون های مساجد با برنامه‌ریزی و طراحی برنامه های شاد و جذاب مسجدی در راستای حضور پررنگ قشر جوان جامعه در مساجد در پرورش جوانان مسجدی تلاش کنند.

 

 

وی ادامه داد: یکی از راه های جذب جوانان به مساجد از طریق فعالیت‌های هنری از جمله تشکیل گروه های سرود، تئاتر و نمایش می باشد.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است تصریح کرد: جهت بهتر برگزار شدن برنامه ها در مساجد باید بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد هیئت های مذهبی به صورت هماهنگ و یکپارچه در راستای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها با یکدیگر فعالیت کنند.

 

حجت‌الاسلام ارزانی بر اهمیت ثبت فعالیتهای کانون ها در سامانه فهم ما تاکید کرد و ادامه داد: طرح ها و فعالیت های ثبت شده در سامانه فهم مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار خواهد گرفت و در راستای انتخاب استان به عنوان پایتخت فرهنگ ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي روزنامه اردبیل مقام معظم رهبری نماز جمعه شیراز کتابخانه های عمومی آیت الله اعرافی ارزانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از هزار و ۴۰۰ مسجد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 44 بقعۀ لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از هزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌ جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) از ویژه‌ برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.

قدرتی با اشاره به اعزام هزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان