Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از خروج از ساختمان باشگاه، حاضر به پاسخگویی به اصحاب رسانه نشد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حواشی پرسپولیس در روز‌های اخیر بسیار زیاد شده و از سویی دیگر ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اصحاب رسانه پاسخ نداده تا حواشی این باشگاه زیاد‌تر از قبل شود. به دلیل حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در ساختمان باشگاه، اصحاب رسانه به خیابان سئول رفتند تا وضعیت این ۲ بازیکن را پیگیری کنند که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه از ساختمان خارج شد و زمانیکه خبرنگاران از او سوال می‌کردند، او پاسخ نداد و سوار ماشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته عرب در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره خبری که برانکو ۵۰۰ هزار یورو تخفیف داد و نپذیرفت، ابراز بی طلاعی کرد.

لازم به ذکر است، ساعتی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ حاضر بود به پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو تخفیف دهد و تنها ۵۰۰ هزار یورو دیگر را از طلبش بگیرد که عرب به سوال خبرنگاران درباره این موضوع پاسخ نداد و ابراز بی اطلاعی کرد.
سروش رفیعی و شایان مصلح در ساختمان پرسپولیس

خبر دیگر اینکه ساعتی پیش، سروش رفیعی و شایان مصل، هافبک و مدافع پرسپولیس که به دلیل حضور در لیست مازاد، دیگر در تیم سرخپوش پایتخت نمی‌مانند، به ساختمان باشگاه رفتند تا وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند. هر ۲ بازیکن از وضعیت موجود ناراضی هستند و هنوز فسخ قرارداد شان را دریافت نکرده اند.

همچنین دقایقی پیش رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو هم به ساختمان باشگاه رفت و باید دید آیا حضور وی مربوط به شکایت برانکو یا مطالبات او می‌شود یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عرب پرسپولیس برانکو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟

خارجی های پرسپولیس در فیفادی اخیر عملکرد خوبی داشتند

طرفداری | فیفادی این بار برای پرسپولیس با دستاوردهای متفاوتی برای بازیکنان خارجی این تیم همراه بود.

وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس، در بازی برگشت مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و وضعیت او برای بازی‌های آینده پرسپولیس نامشخص است.

اوستون اورنوف، هافبک ازبکستانی سرخ‌ها، که به دلیل سرماخوردگی بازی رفت را از دست داده بود، در بازی برگشت مقابل هنگ‌کنگ گلزنی کرد و آمادگی خود را نشان داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، با تیم ملی کشورش تاریخ‌سازی کرد و برای اولین بار جواز حضور در یورو را کسب کرد.

گولسیانی در این دو بازی فرصت بازی پیدا نکرد، اما در 32 سالگی این فرصت را دارد تا در بالاترین سطح فوتبال در قاره سبز به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • اشغالگران ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • (عکس) واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد