Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@18:44:57 GMT

نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۰۹۸

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز مانند یورو کاهش و قیمت ۱۱ واحد پولی همانند پوند افزایش و نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش ایبِنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه سی و یکم تیرماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۶ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۵۲۲ ریال و هر یورو نیز با ۱۸۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۱۲۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۷۰۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۷۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۱۲ ریال، روپیه هند ۶۰۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷  هزار و ۹۹۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۱۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۰۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۸۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۵۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۴۵۶ ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و ۱۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۴۱۸ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۶۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۱۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۰ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۸۷۷ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۰۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۶ هزار و ۱۸۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۰۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۰۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۹۱ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۵۹۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۷۴۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۱۵۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت دلار نرخ دلار بازار ارز بانک مرکزی پرویز فتاح بنیاد مستضعفان کمیته امداد مرتضی بختیاری سازمان سیا رحیمی جهان آبادی محاکمه نجفی کریمی قدوسی یوکیا آمانو یوسف بن علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هر اسکناس دلار آمریکا و یورو امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با کاهش قیمت همراه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • جدیدترین نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات