Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون میراث‌فرهنگی هرمزگان از آغاز مرمت اضطراری قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، عباس نوروزی با بیان این مطلب افزود: «پس از 20 سال پیگیری و توافق به‌عمل‌آمده با شرکت معدن سرخ، سوله‌ای که در حریم قلعه قرار داشت، برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او با اشاره به این‌که با برداشت این سوله، نمای ضلع شرقی به میزان هزار مترمربع آزاد شده، افزود: «با انجام این کار در مرمت اضطراری قلعه در ضلع شرقی تسهیل ایجاد می‌شود.»
معاون میراث‌فرهنگی هرمزگان افزود: «از اقدامات این فاز مرمت، دوخت‌و‌دوز ترک‌ها، جایگزینی سنگ‌های فرسوده و آواربرداری است. »
نوروزی تأکید کرد: «این فاز از مرمت با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال انجام می‌شود.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز مرمت اضطراری جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  مجتبی حمزه نژاد افزود: این ناپایداری‌های موقتی در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز هم دور از انتظار نیست.

وی گفت: سامانه همرفتی تا روز جمعه در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت وزش باد، شب در محدوده تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد شناور‌های سبک بعدازظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

وی افزود: روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

امروز از دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳