Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:04:41 GMT

مذاکره دوباره استقلالی‌ها با هافبک سایپا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۲۱۴

مسئولان باشگاه استقلال که هفته گذشته با رضا اسدی برای پیوستن به این تیم مذاکره کرده بودند امروز مجددا با این بازیکن برای پیوستن به جمع آبی پوشان مذاکره کردند.

اخبار ورزشی_ در نشست فوق مدیرعامل و معاون ورزشی استقلال هم حضور داشتند و پیشنهاد نهایی این باشگاه را به هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است اسدی فردا پاسخ نهایی خود را به مسئولان باشگاه استقلال ارائه کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که علی کریمی هم با وجود توافق شفاهی هنوز قراردادی کتبی با استقلال امضا نکرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سایپا علی کریمی رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم

مدافع شمس آذر قزوین با وجود اینکه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداد، اعتراف کرد که طرفدار آبی‌های پایتخت است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین گودرزی بعد از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

«سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند