Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:20:56 GMT

تور گرجستان؛ قیمت سفر به تفلیس و باتومی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۲۶۳

تور گرجستان؛ قیمت سفر به تفلیس و باتومی

فرارو- اگر می‌خواهید حداقل یک بار هم که شده به گرجستان سفر کنید، بهتر است سراغ تور‌های مسافرتی بروید. چرا که اگر شخصا دنبال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید، هزینه‌های سفرتان به شدت بالا می‌رود. هزینه تور مسافرتی به مقصد تفلیس گرجستان در حالت پایه حدود دو میلیون تومان است. این تور‌های عموما سه شب اقامت دارند و اگر بخواهید می‌توانید تور‌های چهار شبه هم پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید در سفرتان به گرجستان سری به شهر ساحلی باتومی بزنید، باید سراغ تور‌های ترکیبی گرجستان بروید که که شامل چهار شب اقامت در تفلیس و سه شب اقامت در باتومی هستند. هزینه این تور‌ها در حالت پایه سه میلیون تومان است. توجه داشته باشید که اگر بخواهید به صورت شخصی به گرجستان سفر کنید باید دو میلیون تومان برای بلیط پرواز کنار بگذارید و هر شب دست کم ۴۰۰ هزار تومان برای اقامت در هتل‌های سه ستاره پول بدهید.
قیمت تور مسافرتی تفلیس گرجستان؛ حداقل دو میلیون تومان اگر همین امروز دوشنبه ۳۱ تیر بار سفر را ببندیدی، می‌توانید فردا با یک تور هوایی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی راهی تفلیس گرجستان شوید. این تور سه روزه است و شما چهارم مرداد از سفر برمی‌گردید. هتل در نظر گرفته شده برای این تور یک هتل سه ستاره است، اگر بخواهید محل اقامتتان در هتل چهار ستاره باشد، قمیت تور به دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای اتاق دو نفره افزایش پیدا می‌کند. باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب هتل پنج ستاره برای اقامت در تفلیس، هزینه تور ممکن است به نفری چهار میلیون تومان برسد. بلیط پرواز این تور از هواپیمایی تابان تهیه شده و ساعت پرواز آن چهار بعد از ظهر است. مدت زمان سفر هوایی به تفلیس گرجستان تقریبا سه ساعت تخمین زده می‌شود.

اگر زیاد برای سفر به گرجستان عجله ندارید، می‌توانید تور هوایی سه روزه تفلیس که چهارم مرداد شروع می‌شود را انتخاب کنید. هزینه این تور در ارزان‌ترین حالت ممکن دو میلیون تومان است. هتل در نظر گرفته شده برای این قیمت یک هتل سه ستاره است و اگر بخواهید در هتل چهار ستاره اقامت داشته باشید باید دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای هزینه تور تفلیس گرجستان کنار بگذارید. هزینه تور مسافرتی در صورت انتخاب هتل پنج ستاره به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد. در توضیحات تور آمده یک راهنمای فارسی و سیم‌کارت گرجستان در اختیار شما قرار می‌گیرد. پرواز این تور توسط هواپیمایی قشم انجام می‌شود و ساعت پرواز به مقصد تفلیس گرجستان ۱۱ ظهر روز چهارم مرداد است.   بیشتر بخوانید: هزینه‌ صدور ویزا؛ از وقت گرفتن از سفارت تا مدارک لازم
تور‌های تفلیس عموما سه شبه هستند و نهایتا مدت زمان آن‌ها به چهار شب می‌رسد. یکی از شرکت‌های مسافرتی پنجم مرداد یک تور با چهار شب اقامت به مقصد تفلیس گرجستان برگزار می‌کند. قیمت این تور در حالت پایه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. محل اقامت در نظر گرفته شده برای حالت پایه یک هتل چهار ستاره است. اگر بخواهید در هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید باید هزینه تور را تا چهار میلیون تومان بالا ببرید. پرواز رفت و برگشت این تور توسط هواپیمایی قشم انجام می‌شود و شما را ظرف مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه به مقصد می‌رساند.
قیمت تور ترکیبی گرجستان باتومی و تفلیس؛ حداقل سه میلیون تومان اگر می‌خواهید صرفا به باتومی سفر کنید، احتمالا به سختی بتوانید یک تور مخصوص این شهر پیدا کنید. بهترین گزینه برای سفر به این شهر گرجستان، انتخاب تور ترکیبی تفلیس باتومی است. این تور‌ها عموما هفت روزه هستند که نیمی از این مدت را در تفلیس و نیم دیگر را در باتومی اقامت خواهید داشت. این تور‌ها عموما هوایی هستند و بعد از پایان اقامت در شهر اول، شما را با اتوبوس به شهر دوم منتقل می‌کنند. مدت زمان سفر با اتوبوس بین دو شهر باتومی و تفلیس عموما بین پنج تا شش ساعت است.

یکی از گزینه‌ها برای تور ترکیبی باتومی و تفلیس گرجستان، انتخاب تور سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی است که پنجم مرداد آغاز می‌شود. مقصد اول این تور شهر تفلیس است و مدت اقامتتان در این شهر چهار شب خواهد بود. در حالت پایه برای اقامت در شهر تفلیس هتل سه ستاره در نظر گرفته شده و محل اقامت شما در باتومی یک هتل آپارتمان خواهد بود. اگر خیلی به راحتی سفر اهمیت می‌دهید، می‌توانید سراغ گزینه هتل‌های پنج ستاره برای اقامت در هر دو شهر بروید، اما توجه داشته باشید که در این صورت هزینه تور برای شما نفری ۱۰ میلیون تومان محاسبه خواهد شد. پرواز این تور توسط هواپیمایی قشم انجام می‌شود و ساعت پرواز از تهران ۹ صبح است. شما بعد از یک ساعت و نیم به تفلیس می‌رسید و بعد از اقامت چهار شبه در این شهر، با اتوبوس راهی باتومی می‌شوید. تا بعد از پنج ساعت سفر جاده‌ای، سه شب اقامتتان در باتومی را آغاز کنید. نهایتا بعد از اتمام تور شما با پرواز ساعت یک نصف شب روز ۱۲ مرداد به تهران برمی‌گردید.

گزینه دیگر پیش روی شما انتخاب تور سه میلیون تومانی گرجستان است که اول شما را به برای اقامت سه روزه به باتومی می‌برد و بعد از آن با اتوبوس به تفلیس سفر خواهید کرد. اگر می‌خواهید از این تور استفاده کنید باید هر چه زودتر دست به کار شوید، چرا که تاریخ شروع آن فردا سه شنبه اول مرداد است. بلیط در نظر گرفته شده برای این تور فردا ساعت ۱۰ شب است و بعد از دو ساعت پرواز شما را به باتومی می‌رساند. محل اقامت در نظر گرفته شده در حالت پایه هتل آپارتمان در باتومی و هتل سه ستاره در تفلیس است. اگر خواستید می‌توانید در هر دو شهر هتل‌های چهارستاره را برای اقامت انتخاب کنید، اما در این صورت باید نفری هفت میلیون تومان برای تور گرجستان هزینه کنید.   بیشتر بخوانید: خرید بلیط قطار تهران آنکارا چقدر هزینه دارد؟   قیمت بلیط هواپیما به مقصد گرجستان؛ یک تا دو میلیون تومان اگر بخواهید شخصا به گرجستان سفر کنید هزینه‌هایتان خیلی بالاتر می‌رود. چرا که در این صورت باید دو میلیون تومان برای پرواز تهران تفلیس کنار بگذارید. البته این قیمت بلیط در روز‌های شلوغ است. اگر صبر کنید می‌توانید در بعضی روز‌ها بلیط پرواز یک میلیون تومانی از تهران به مقصد تفلیس پیدا کنید. در چنین حالتی باید تاریخ برگشتتان را هم روزی انتخاب کنید که بتوانید بلیط ارزان‌قیمت هواپیما از تفلیس به تهران پیدا کنید. در هر صورت هزینه شما برای خرید بلیط رفت و برگشت تفلیس بین دو تا چهار میلیون تومان خواهد بود.
پیدا کردن بلیط پرواز مستقیم از تهران به باتومی کار راحتی نیست. چراکه خیلی از روز‌ها چنین پروازی وجود ندارد. همچنین اگر بتوانید تاریخ سفرتان را با پرواز‌های مستقیم تهران باتومی هماهنگی کنید، باید دست کم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای خرید بلیط این پرواز کنار بگذارید.
قیمت بلیط اتوبوس به مقصد گرجستان؛ ۳۰۰ هزار تومان خرید بلیط اتوبوس به مقصد گرجستان شاید گزینه اقتصادی‌تری باشد، اما باید فکری به حال مدت زمان سفر بکنید. توجه داشته باشید که اگر بخواهید با اتوبوس به گرجستان بروید باید دست کم ۱۶ ساعت در اتوبوس بمانید. قیمت بلیط اتوبوس تفلیس و باتومی از مبدا تهران تفاوتی ندارد و هر دو ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند. شرکت‌های مسافرتی برای سفر به گرجستان اتوبوس مارال ۲۵ نفره تخت شو در نظر می‌گیرند.  
هزینه رزرو هتل در گرجستان؛ حداقل شبی ۴۰۰ هزار تومان اگر بخواهید در هتل‌های پنج ستاره تفلیس اقامت داشته باشید، باید برای هر شب دست کم دو میلیون تومان بودجه کنار بگذارید. چراکه شروع قیمت هتل‌های پنج ستاره در این شهر از دو میلیون تومان است. اکثر مسافرانی که به تفلیس سفر کرده‌اند، هتل Radisson Blu Iveria را برای اقامت انتخاب کرده‌اند که شروع قیمت آن برای یک شب اقامت دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. گزینه بعدی هتل بیلتمور تفلیس است که قیمت اتاق‌هایش برای یک شب اقامت از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس، هتل پنج ستاره ماریوت است که برای یک شب اقامت در آن باید حداقل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

هزینه اقامت در هتل‌های چهار ستاره تفلیس خیلی پایین‌تر است. مثلا قیمت اتاق‌های هتل چهار ستاره Metekhi Line از ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. این هتل بیشترین امتیاز را از مسافران تفلیس به دست آورده است. هتل‌های چهار ستاره S&L و Apart دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت در تفلیس انتخاب کنید. هزینه یک شب اقامت در این هتل‌های چهار ستاره از ۸۲۰ هزار تومان شروع می‌شود.

تنها راه چاره برای یک سفر خوب و اقتصادی به مقصد تفلیس انتخاب هتل‌های سه‌ستاره این شهر است. هزینه اقامت در این هتل‌ها عموما از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. توجه داشته باشید که این حداقل هزینه یک شب اقامت در هتل‌های سه ستاره تفلیس است. مثلا برای اقامت در هتل سه ستاره Salmer باید به ازای هر شب حداقل ۳۱۰ هزار تومان هزینه کنید. اقامت در هتل Nita تفلیس دست کم ۳۸۰ هزار تومان برایتان هزینه دارد و هتل Mia B&B حداقل هزینه ۴۰۰ هزار تومانی را برای یک شب اقامت در نظر گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: راهنمای خرید تور گرجستان تور تفلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند

به‌گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین ارسطوزاده با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ متوسط بازدید از هر جاذبه در استان خوزستان بیش از ۸۸ هزار نفر ثبت شده است، گفت: در بازه زمانی یادشده، ۲۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۳۲ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان صورت گرفت که از این تعداد، هفت میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۸۱ بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی، هفت میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۲۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی، سه میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۷۹ بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز، دومیلیون و ۷۳۳ هزار و ۳۹۸ هزار و ۶۰۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های مذهبی، چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۹۱۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های تفریحی، ۲۲۳ هزار و ۷۰۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، یک‌هزار و ۴۸۷ بازدید مربوط به گردشگری سلامت و ۶۸ هزار و ۳۲۳ بازدید نیز مربوط به موزه‌های استان بودند؛ ضمن اینکه در این مدت آمار ۴۵۰ هزار و ۹۲۲ نفر بازدید نیز برای نمایشگاه‌های دائمی و غیردائمی مربوط به صنایع‌دستی به ثبت رسید.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان با بیان اینکه میزان بازدید از جاذبه‌ها امسال حدود ۴۲ درصد افزایش داشت، ادامه داد: بر اساس جمع‌بندی انجام شده، دزفول با ثبت ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۴۹ نفر بازدید اولین شهر پربازدید استان در بازه زمانی یک‌ماهه لقب گرفت و شوشتر با ثبت پنج‌میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۷ نفر بازدید در رتبه دوم قرار گرفت؛ همچنین اندیکا با بازدید دو میلیون ۳۱۷ هزار و ۱۲۰ نفری، شوش با یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۵۹۹ بازدید و کارون با یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۸۰ نفر بازدید هم در رده‌های سوم تا پنجم پربازدیدترین شهرستان‌ها جای گرفتند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار ثبت‌شده نیز شهرهای ایذه، مسجدسلیمان، شادگان، لالی، بندر ماهشهر، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، اهواز، گتوند، باوی، دزپارت، باغ‌ملک، هندیجان، رامهرمز، حمیدیه، رامشیر، هفتکل، دشت‌آزادگان، هویزه و آقاجری در جایگاه‌های بعدی بیشترین تعداد بازدید قرار گرفتند.

ارسطوزاده در ادامه میزان اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری سطح استان تا ۲۴ فروردین‌ماه را در مجموع سه میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۹۹ نفرشب‌اقامت عنوان و با اشاره به اشغال حدود ۸۰ درصدی ظرفیت هتل‌ها و دیگر تأسیسات اقامتی در این ایام بیان کرد: ۶۳ درصد از گردشگران در اقامتگاه‌های غیررسمی، ۱۶ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۲۱ درصد در اقامت‌گاه‌های اضطراری اقامت کردند.

وی تصریح کرد: میزان اقامت در اقامت‌گاه‌های رسمی در مجموع ۵۷۱ هزار و ۵۷۷ نفر شب اقامت بود که از این تعداد، ۷۱ هزار و ۶۹۲ نفر در هتل‌ها، هشت هزار و ۳۵۱ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، دو‎ هزار و ۹۰۹ نفر در هتل‌سراهای سنتی، ۱۸ هزار و ۴۰۳ نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۲ هزار و ۳۷۳ نفر در اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، ۱۴۸ هزار و ۳۳۸ نفر در خانه‌مسافرها، ۳۰ هزار و ۵۱۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۶۷ هزار و ۶۸۰ نفر در زائرسراها، ۴۵ هزار ۸۳۶ نفر در اردوگاه‌ها، ۱۱۳ هزار و ۴۹۷ نفر در مناطق نمونه گردشگری، ۳۱ هزار و ۶۶۶ نفر در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و ۳۲۲ نفر در پارک‌های ملی طبیعت‌گردی اقامت داشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ادامه داد: از میزان سه میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۹۹ اقامت ثبت‌شده در سطح استان خوزستان، شهرستان دزفول با ثبت یک میلیون ۷۰۴ هزار و ۴۰۸ نفرشب‌اقامت، بیشترین میزان اقامت از سوی گردشگران در سطح استان را به خود اختصاص داد و شوشتر با ۵۹۰ هزار ۸۳۷ نفرشب‌اقامت و اهواز با ۳۵۵ هزار و ۱۹۸ نفرشب‌اقامت در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

وی گفت: در این بخش، اندیکا، ایذه، امیدیه، ماهشهر، بهبهان، اندیمشک، لالی، دزپارت، شوش، کارون، باغ‌ملک، مسجدسلیمان، هندیجان، گُتوند، هفتکل، رامهرمز، شادگان، باوی، دشت‌آزادگان، آقاجری، حمیدیه، رامشیر و هویزه در رده‌های چهارم تا ۲۶ قرار گرفتند.

ارسطوزاده در ادامه عنوان کرد: در بازه زمانی یک‌ماهه، ۲۶ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۷۰۵ تردد در جاده‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید؛ ضمن این‌که میزان ترددهای ورودی به استان یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۴۱۷ و ترددهای خروجی نیز یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۹۳۰ مورد بود.

وی در ادامه به ۲۴۴ مورد بازدید نظارتی انجام‌شده در سطح استان طی مدت‌زمان نوروز تا عید فطر اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۱۰۹ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۶۶ مورد از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و ۴۴ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده است؛ ضمن این‌که در این مدت درمجموع ۹ فقره تشویق به مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی اعطا شده است. همچنین ۱۵ واحد تأسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی و دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی نیز در این مدت تذکر دریافت کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان همچنین اضافه کرد: طی این مدت تعداد ۱۰ فقره شکایت از مراکز اقامتی، هشت فقره از جاذبه‌های گردشگری و ۱۳ فقره شکایت نیز از دفاتر خدمات مسافرتی و گشت‌ها در سطح استان دریافت شد و این در حالی بود که شکایتی از مراکز پذیرایی و بین‌راهی تا پایان نوروز واصل نشد.

وی با بیان این‌که طی ایام نوروز، همکاران ما و بازرسان مخفی به طور مستمر از کمپ‌ها، ظرفیت اقامتگاه‌ها و امکانات گردشگران بازدید می‌کردند و در خصوص آسیب‌های احتمالی که ممکن بود برای مسافران اتفاق بیفتد به صورت روزانه رصد و پیگیری می‌کردند، گفت: جریان مسافرت به استان خوزستان در تعطیلات بهاری ۱۴۰۳، نشان داد که کیفیت خدمات‌رسانی در سطح استان خوب بود و همه هدف ما نیز این بود که رضایت مردمی را جلب کنیم.

کد خبر 6081538

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نماینده خوب پرسپولیس فعلا همین‌جا خوب باش!
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان