Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «هت ‌تریک» به کارگردانی رامتین لوافی موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، فیلمنامه و بازیگر مرد از سومین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوبال در کشور مالزی شد.

به گزارش ایسنا، هیئت داوران جشنواره به ریاست کارگردان هندی «راجکمار  هیرانی» در نهایت فیلم «هت‌تریک» را شایسته انتخاب به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه دانستند و صابر ابر نیز برای بازی در این فیلم بهترین بازیگر مکمل مرد این رویداد سینمایی نام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مراسم اعطای جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی دو شب پیش در کوالالامپور برگزار شد هیچ یک از منابع خبری خارجی برندگان این جوایز سینمایی رو پوشش نداده‌اند و سایت جوایز نیز بروز رسانی نشد اما کارگردان فیلم طی پیگیری ایسنا سرانجام امروز این خبر را تائید کرد. 

«هت‌تریک» به نویسندگی و کارگردانی رامتین لوافی با تهیه کنندگی مجید مطلبی تولید شده است که امیر جدیدی ، پریناز ایزدیار ، ماهور الوند و صابر ابر بازیگران این فیلم هستند و پخش جهانی آن را علی قاسمی به عهده دار است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیدا به همراه همسرش به یک مهمانی دعوت شده‌اند. کیوان دوست این دو نفر، با فرد جدیدی به نام رها آشنا شده و او را هم به مهمانی آورده است. این چهار نفر در راه برگشت به خانه با یک چیز یا کسی تصادف می‌کنند و فرار می‌کنند و…

فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی که در چند بخش از جوایز سینمایی گلدن گلوبال از جمله بهترین فیلم و بازیگر و زن و مرد نامزد شده بود در نهایت جایزه بهترین بازیگر زن این رویداد را برای سارا بهرامی به ارمغان آورد که روز گذشته روابط عمومی این فیلم بدون اشاره به جوایز فیلم «هت تریک»، خبر جایزه سارا بهرامی را مخابره کرد.

خبرگزاری ایسنا هم طبق روال خبری‌اش به سایت جشنواره برای تایید خبر «هت تریک» که در شبکه های مجازی همچون اینستاگرام منتشر می شد، به سایت این رویداد مراجعه کرد اما تا روز گذشته این سایت به روز رسانی نشده بود اما امروز کارگردان این خبر را تایید کرد.

 سال گذشته حامد بهداد برای بازی در فیلم «سد معبر» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از این جوایز سینمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد

پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن)‌ در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گاردین، پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن) در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

این گروه که بخش عمده‌ای از تلاشش را به آزادی بیان معطوف کرده است، روز گذشته اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند؛ بر اساس بیانیه این گروه، از ۶۱ نویسنده و مترجم نامزد دریافت جایزه، ۲۸ نفرشان در مرحله بررسی آثار انصراف دادند.

سوزان نوسل، عضو هیئت مدیره انجمن قلم آمریکا گفت: «این یک رویداد دوست‌داشتنی است و زحمت زیادی برای آن کشیده می‌شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متاسفیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مراسم به روشی که امیدوار بودیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کلاریس روزاز شریف، مدیر برنامه‌های ادبی انجمن قلم آمریکا، هم گفت: «ما به اینکه نویسندگان از وجدان خود پیروی کرده‌اند بسیار احترام می‌گذاریم، چه در بخشی که کتابشان نامزد شده است باقی بمانند یا نه».

او اضافه کرد: «متاسفیم که این وضعیت بی‌سابقه به وجود آمد، به ویژه که توجه از آثار خارق‌العاده‌ای که داوران محترم، با بصیرت و سخت‌کوش انتخاب کرده بودند، برداشته شد.»

نامزدهای قلم در هفته‌های اخیر چندین نامه سرگشاده امضا کردند و به دلیل آنچه گرایش این نهاد علیه غزه خوانده‌اند انتقاد کردند؛ در نامه‌ای که ماه گذشته چندین نویسنده به نام از جمله میشل الکساندر، نائومی کلاین و زینا عرفات امضا کردند، آمده است: «ما معتقدیم در چارچوب جنگ مداوم اسرائیل علیه غزه، انجمن قلم آمریکا به تعهد خود این سازمان برای صلح و برابری برای همه، و آزادی و امنیت برای نویسندگان خیانت کرده است.»

کد خبر 747159

دیگر خبرها

  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد