Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@23:48:40 GMT

لرزش‌ها سرانجام مرکل را به مرخصی فرستاد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۳۰۱

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بیلد آلمان نوشت آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور، پس از لرزش‌های اخیرش که از لنز دوربین‌های خبرنگاران مخفی نماند، حالا به یک مرخصی یک ماهه رفته و این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد سلامت جسمانی او در میان مردم ایجاد کرده است.
بنابر اعلام رسانه‌های آلمان، انتظار می‌رود مرکل تمام این مدت را در منطقه آلپ سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود او کتاب «زن لرزان یا تاریخ اعصاب من» به نوشته سیری هوستوت، نویسنده آمریکایی، را در این سفر با خود برده است. این کتاب یک زندگی‌نامه از توصیف مبارزه نویسنده با اختلال عصبی است که به آن مبتلا شده بود.
مرکل که تا چند روز دیگر تولد ۶۵ سالگیش را جشن می‌گیرد، از سال ۲۰۰۵ یعنی نزدیک به ۱۴ سال است قدرت را در آلمان در دست دارد. از اواسط ژوئن سال جاری میلادی، صدراعظم آلمان با مشکل رعشه روبرو شده است. نخستین بار در دیدار با «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور جدید اوکراین بود که تمام بدن مرکل به شدت شروع به لرزیدن کرد. مقامات دفتر او اعلام کردند این حالت به دلیل گرمای هوا و کم‌آبی و به تبع آن تشنگی بوده و پس از نوشیدن آب، مشکل مرکل رفع شده است. اما حدود یک هفته بعد، حین دیدار با «فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان، بار دیگر مرکل دچار لرزش‌های شدید شد. این بار مقامات دفتر او «دلایل روانشناختی» را دلیل اصلی این اتفاق عنوان کردند.
سومین رعشه و لزرش شدید مرکل در مراسم استقبال از نخست‌وزیر فنلاند روی داد. پس از این رویداد، او وضع سلامتی خود را خوب توصیف کرد و اعلام کرد جای هیچ نگرانی وجود ندارد. با این حال، پس از سومین لرزش، مرکل در مراسم‌های رسمی نشسته حضور می‌یابد، حرکتی که برخی از پروتکل‌های مربوط به مراسمی از این دست را نقض می‌کند.
در حاشیه نشست گروه ۲۰، ماه گذشته، نیز مرکل رفتاری غیرطبیعی از خود نشان داد که لنز دوربین‌ها آن را ثبت کرد. او پس از تنظیم ساعت با پوتین، به سمت مخالف صندلی خود حرکت کرد که با اشاره رئیس‌جمهور روسیه برگشت و راه درست به سوی آن طرف میز را پیدا کرد.
روزنامه بیلد آلمان چند روز پیش گزارش داد مرکل از زمان اولین لرزش خود تحت آزمایش‌های گسترده پزشکی قرار گرفته است. این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص وضعیت سلامتی او مطرح کرده و بحث‌های درون حزبی درباره کناره گیری زودتر از موعد صدراعظم را تشدید کرده است. پیش از این قرار بود طبق قانون صدراعظم آلمان تا زمان انتخابات ۲۰۲۱ در این سمت باقی بماند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز