Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@08:22:17 GMT

وزیر خارجه عمان شنبه به تهران می‌آید.

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۳۱۸

وزیر خارجه عمان شنبه به تهران می‌آید.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این سفر در چارچوب گسترش روابط دو جانبه و پیگیری جلسات همفکری مستمر میان دو کشور به ویژه در خصوص تحولات اخیر در منطقه صورت می گیرد.

 عمان روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشور روند کشتیرانی و مسائل مربوط به آن در تنگه هرمز را پیگیری می کند و از همه طرف ها می خواهد که ضمن خویشتنداری اختلافات را از طریق دیپلماتیک حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن علوی آخرین بار خرداد ماه امسال به تهران سفر و با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرده بود.

5050

کد خبر 1282379

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تنگه هرمز نفتکش ایران و انگلیس ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال انگلیس دادگاه محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بلینکن وارد چین شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود