Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:53:59 GMT

حفظ پاکدستی کارکنان شهرداری اولویت جدی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۳۵۹

حفظ پاکدستی کارکنان شهرداری اولویت جدی است

حیدر اسکندرپور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران افزود: از رفتارهای اشتباه و ناسالم در هر سطحی از کارکنان چشم پوشی نمی‌شود و در این راستا شخصاً از معاونین مجموعه مدیریت شهری خواسته‌ام که سدی محکم در برابر زیر سوال بردن عزت نفس این نهاد باشند و با این راهبرد در حال کاهش فساد و ارتقای سلامت و جایگاه مردمی شهرداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود با توجه به تسریع عملیات عمرانی پروژه‌های شهری، گفت: شهروندان امسال شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگ شهری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ترافیکی هستند.

شهردار شیراز با اعلام اینکه در بیش از ۲۵۰ نقطه شهر پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجرا است، اضافه کرد: با تخصیص و تأمین اعتبار لازم، امسال سال رونق پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز است.

اسکندرپور از آماده سازی لیست معابر برای روکش و بهسازی آسفالت در ماه‌های پیش رو خبر داد و گفت: بر اساس نظر شهروندان سهم آسفالت معابر در بودجه‌ی امسال و سال آینده افزایش قابل توجهی یافته و از معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز می‌خواهم که با برنامه‌ای مدون موضوع آسفالت معابر را به صورت ویژه دنبال کند.

شهردار شیراز معتقد است که گردشگران پاکیزگی شیراز را مثال زدنی می‌دانند و گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز از اولویت‌های اصلی مجموعه شهرداری است و ارتقای این موارد در دستور کار قرار دارد.

گام‌های شهرداری شیراز در راستای رضایتمندی شهروندان

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در ادامه این دیدار گفت: طبق برنامه‌ها و تاکید شهردار شیراز و شورای پنجم این شهر در جهت رضایتمندی شهروندان گام بر می‌داریم.

حسین آرگیو همچنین گزارشی از انجام پروژه‌های پیاده روسازی، لوله گذاری آب‌های سطحی، آسفالت معابر، پارک سازی، بهبود منظر شهری، پیاده راه سازی، پروژه‌های عمرانی فرهنگی و ترافیکی و ارائه کرد.

۹۸۷۳/‏۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز شهرداری شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله