Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "الخلیج آنلاین"، سطام بن خالد آل سعود، شاهزاده سعودی در صفحه خود در توییتر نوشت:  براساس دستور عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق صدور فتوا تنها باید به هیئت علمای برجسته محدود شود نه دیگران. ما امروز می‌بینیم که هر کسی فتوا می‌دهد در حالیکه بیشترشان این اختیار را ندارند و نادان هستند. تا جایی که نویسنده‌ای برمی‌خیزد و درباره حد و حدود صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا به زودی قرار است از یکی از آن‌ها بشنویم که شراب حلال است؟

این توییت مورد استقبال برخی از کاربران قرار گرفت. طوری که منیر الحجری، شاهزاده سعودی نوشت: مادامی‌که سازمان رفاه و سرگرمی بدون قید و بند است قطعا می‌شنوی که شراب حلال است.

یک کاربر دیگر نیز نوشت: اقدامی که سازمان رفاه و سرگرمی به رهبری ترکی آل الشیخ انجام می‌دهد به منزله کوبیدن اولین میخ در تابوت این دولت است.

23310311

کد خبر 1282383

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان نفتکش ایران و انگلیس ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا انگلیس محمدعلی نجفی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏