Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نمایشگاه الکامپ نام‌هایی آشنا و برندهایی معتبر برای فعالان این حوزه وجود دارند که هرسال علاوه بر اینکه محصولات تولیدشده در سال‌های گذشته توسط آن‌ها مخاطبان خاص خود را دارند، محصولاتی جدید هم عرضه می‌کنند که مجموعه محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط آن‌ها را هرسال کامل‌تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به سراغ چند برند شناخته‌شده در عرصه IT رفتیم تا با محصولات جدیدی که در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از آن‌ها رونمایی کرده‌اند، آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع فنی تهران؛ از کارگاه‌های آموزشی تا سمینار کار آفرینان جوان

مجتمع فنی تهران با چهل سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت و مهارتی نامی آشناست. بسیاری از استانداردهای کشور در حوزه آی تی توسط مجتمع فنی تهران تنظیم‌ شده است. افکاری، مدیر دپارتمان آی سی تی شعبه مرکزی مجتمع فنی تهران می‌گوید: «در نمایشگاه الکامپ امسال به همراه نمایندگی‌ها و شعب حضور پیدا کرده بودند. دو بخش اصلی حضورشان در نمایشگاه شامل دوره‌های برق و الکترونیک و دوره‌های ICT بود. در حوزه برق، کارگاه‌های تخصصی تدوین کرده‌ایم که در نمایشگاه ارائه شد. در حوزه ICT هم در حوزه شبکه و امنیت، کارگاه‌های تخصصی هر روز در غرفه برگزار می‌شد. نرم‌افزارهایی را ارائه کردیم که در سطح کلی نمایندگی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنیم و قابل‌ ارائه به سایر مراکز آموزشی است.»

افکاری معتقد است: «نمایشگاه محلی است برای برقراری ارتباط بهتر و نزدیک‌تر با جامعه هدف این مجموعه که شامل صنایع، ادارات، نهادها و مخاطبین عمومی جامعه است.» و در مورد فعالیت مجتمع فنی تهران در نمایشگاه اضافه می‌کند: «هر روز میزبان کارشناسان ادارات و سازمان‌ها در غرفه مجموعه هستیم و ۱۳ مشاور حاضر در غرفه داریم که وظیفه آن‌ها ارائه مشاوره به مخاطبان عمومی است.»

یکی دیگر از فعالیت‌های مجتمع فنی تهران، آشنایی گروه سنی کودک و نوجوان با حوزه IT است.

نصیری مدیر دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران در این رابطه می‌گوید: «این دپارتمان با هدف آشنایی گروه سنی کودک و نوجوان با فناوری اطلاعات شکل‌ گرفته است و در گروه‌های آموزشی متفاوت از قبیل فناوری اطلاعات، گرافیک و هنر، رباتیک، مهارت‌های زندگی، پ.ک و المپیاد فعالیت خود را آغاز کرده است. در همین راستا دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی به گروه سنی کودک و نوجوان را به‌صورت آکادمیک در محل دپارتمان برگزار می‌کند.»

به گفته نصیری یکی از اقداماتی که در آینده توسط این دپارتمان انجام خواهد شد، برگزاری سمینار کارآفرین جوان و ثروتمند آینده است که با محوریت شناخت خلاق، اوج‌گیری از جوانی برگزار خواهد شد.

فکر برتر و انار ثبت

نام مجموعه فکر برتر برای بسیاری از مخاطبان حوزه ثبت شرکت آشناست. این مجموعه در نمایشگاه الکامپ محصولی ارائه کرد که می‌تواند پاسخگوی دغدغه بسیاری از کسانی که به دنبال ثبت شرکت یا ثبت اختراع هستند؛ باشد.

پریناز پیشدادیان مدیرعامل موسسه حقوقی فکر برتر در مورد محصول جدید این شرکت می‌گوید: «انار ثبت یک مجموعه آفلاین است که در قالب پکیج‌های کامل آموزشی شامل آموزش ثبت شرکت، پاسخ به ۶۰۰ سوال ثبتی است. در کنار این پکیج نرم‌افزاری تهیه‌شده که علاوه بر پاسخ به‌تمامی سؤالات در مورد برگزاری جلسات و مجامعی که صاحبان شرکت‌ها برگزار می‌کنند، این امکان را به کاربران می‌دهد که صرفاً با انتخاب دستور جلسه، صورت‌جلسه تنظیم‌شده‌ای را در اختیار داشته باشند. به این شکل که وقتی می‌خواهید از این نرم‌افزار برای افزایش یا کاهش سرمایه استفاده کنید، نقل‌وانتقال سهام انجام دهید یا آدرس شرکت را تغییر دهید یا هر تغییر دیگری که در شرکت قرار است اتفاق بیفتد، صرفاً دستور جلسه را انتخاب می‌کنید، نرم‌افزار در لحظه از شما سوالاتی می‌پرسد و بعد صورت‌جلسه را تنظیم می‌کند. درعین‌ حال پشتیبان آنلاین مجموعه رسید پذیرش برای شما صادر می‌کنند که در اداره ثبت شرکت‌ها بارگذاری می‌شود و بعد از آن می‌توانید پرینت رسید پذیرش را داشته باشند. درگاه پرداخت آنلاین روزنامه رسمی هم در این نرم‌افزار وجود دارد که پرداخت‌ها را انجام دهید و هیچ سوال و دغدغه‌ای نداشته باشید.»

نکات مربوط به ثبت در این پکیج ارائه‌ شده است. تغییرات و برند، اختراع، طرح صنعتی، ثبت تعاونی، کارت بازرگانی و ... تمام این موارد با جزییات ذکرشده است. محصولات دیگری که در این پکیج وجود دارد شامل نرم‌افزار چاپ چک، چاپ فاکتور رسمی، نرم‌افزار CRM مدیریت مشتری است.

ملاصدرا حامی حقوقی استارتاپ‌ها

هلدینگ بین‌المللی ملاصدرا ۳۹ سال سابقه کار در زمینه امور ثبتی، داوری و حقوقی دارد. فعالیت‌های این هلدینگ بسیار متنوع است و شامل واحد ثبتی و حقوقی، واحد بین‌المللی، اخذ ویزا، ثبت شرکت در کشورهای دیگر، خدمات امور IT و انفورماتیک و تبلیغات و... می‌شود.

علیرضا عارفی سرپرست واحد دیجی ثبت که به‌صورت زیرمجموعه این هلدینگ فعالیت می‌کند در مورد خدمات این مجموعه می‌گوید: «دیجی ثبت اولین واحد استارتاپی ثبتی کل کشور است، در سال ۹۲ به ثبت رسید. کاربران با استفاده از این خدمات به‌صورت آنلاین یا با نصب اپلیکیشن می‌توانند کارهای ثبتی خود را انجام دهند.» به گفته عارفی دیجی ثبت حامی حقوقی تمامی استارتاپ های کشور است و تمام‌کارهای حقوقی از ثبت ایده و صیانت از ایده و مشکلات حقوقی صاحبان استارتاپ ها را به‌صورت رایگان و یا با مبالغ بسیار پایین انجام می‌دهد.

عارفی می‌گوید: «خدمات ما در تمامی مراحل دسته‌بندی‌شده است و مشتری در چهار مرحله می‌تواند کارهای ثبتی خود را انجام دهد. بعد از کارهای ثبتی به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند و روال پرونده را به‌صورت آنلاین مشاهده کند و نیازی به پی گیری تلفنی و پشت خط ماندن ندارد.»

ملاصدرا در نمایشگاه الکامپ خدماتی از قبیل ثبت ایده، ثبت اپلیکیشن و دامین استارتاپها و همچنین خدمات تبلیغات اعم از دیجیتال مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ مخصوص استارتاپ ها را انجام می‌دهد.

محاسبان و نرم‌افزارهای تحت وب

مجموعه حساب رایان فعالیت خود را از سال ۷۶ آغاز کرده و امروز علاوه بر تهران در شیراز، اصفهان، ارومیه، اراک و مشهد هم فعالیت می‌کند.

ابوالقاسم قاسم‌پور، مدیرعامل شرکت حساب رایان می‌گوید: «شرکت ما تا به امروز بیش از ۳۵ محصول نرم‌افزاری را به بازار عرضه کرده که در سه حوزه طبقه‌بندی می‌شوند. نسل دوم نرم‌افزارهای ما در سال ۱۳۸۶ عرضه شد و در نمایشگاه امسال به‌صورت رسمی از محصولات تحت وب که مبتنی بر فرایند هستند رونمایی کردیم.»

شرکت دانش‌بنیان حساب رایان عضو پارک علم و فناوری است و سه بار رتبه نخست از شورای عالی انفورماتیک را کسب کرده است. دو سال به عنوان شرکت برتر در حوزه تولید نرم‌افزار در کشور معرفی‌ شده و از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان نرم‌افزار نوآور معرفی‌شده است.

قاسم پور معتقد است: «موضوعی که برای سازمان‌های ایرانی حائز اهمیت است، یکپارچه کردن نرم‌افزارهاست. وقتی نرم‌افزارها در یک سازمان به‌صورت یکپارچه راه‌اندازی می‌شوند، باعث بالا رفتن شفافیت و افزایش دقت می‌شود. سرعت و راندمان کار بالا می‌رود و مدیران می‌توانند تصمیمات به‌جایی بگیرند و برنامه‌ریزی منابع و مصارف دقیق‌تر انجام می‌شود. کنترل بودجه بهتر و دقیق‌تر انجام می‌شود. در حوزه منابع انسانی و سرمایه انسانی قوی‌تر انجام می‌شود. همیشه پیشنهاد ما به شرکت‌ها این است که به سمت یکپارچگی بروند. برای این یکپارچه‌ی یا باید نرم‌افزارها از یک مجموعه خریداری شوند یا با توجه به تکنولوژی‌هایی که در حوزه وب‌سرویس ایجاد شده است، شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری می‌توانند با هم تعامل داشته باشند و درنهایت به یک داشبورد مدیریتی خوب برسند.»

قاسم پور اشاره‌ای به مهاجرت نخبگان از کشور دارد و از متخصصان حوزه فناوری هم دعوت به کار می‌کند: «در حوزه آی تی و نرم‌افزار جای کار زیاد است. در این حوزه ایران می‌تواند نیروهای متخصص خوبی داشته باشد. شرکت حساب رایان در حوزه‌های مختلف تولید نرم‌افزار، خدمات پس از فروش، حوزه‌های مالی و اداری دنبال جذب نیرو است و با توجه به اینکه مجموعه ما در حال‌ توسعه است، اگر افراد فعالی هستند که در این فضا به دنبال کار هستند می‌توانند به ما مراجعه کنند.»

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه الكامپ فناوری آی تی برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل