Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، کلیشه همیشگی بهائیان این است که هم‌فرقه‌ای‌هایشان فقط و فقط به خاطر بهائی بودن دستگیر می‌شوند. چه بسیار بزهکاری‌ها و خرابکاری‌هایی که پشت مظلوم‌نمایی این جماعت پنهان شده و باعث دردسرهای بین‌المللی برای کشورمان ایران، شده‌است.

یکی از این پرونده‌ها که عمق فعالیت‌های اطلاعاتی و ارتباط این فرقه با بیگانگان را رو می‌کند، مربوط به «الف» است که اسرائیل مقصد داده‌ها و فعالیت‌های جاسوسی‌اش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرم نامبرده که چند ماه پیش بازداشت شده، در سایت‌های بهائی و حقوق‌بشری «بهائی بودن» مطرح گردیده اما در این گزارش، گوشه‌ای از فعالیت‌های خطرناک جاسوسی وی با مستندات مربوط ارائه می‌شود.

بعد از بررسی‌های صورت گرفته و زدن رد این مهره تشکیلاتی، مشخص شد تشکیلات بهائیت در ایران با دستور مرکز اصلی فرقه در اسرائیل (موسوم به بیت‌العدل) اشخاص و کارمندان بخش‌های مختلف از دولت گرفته تا قوه‌قضاییه و ... را شناسایی کرده و توسط اشخاصی چون احمدآیی، پتانسیل همکاری را در آن‌ها ارزیابی می‌نمود تا برای مقاصد جاسوسی و همچنین پیاده‌کردن خواسته‌های بهائیت در جمهوری اسلامی ایران، از آنان استفاده کند.

ضمن بررسی لوازم این عنصر بهائی، دستنوشته‌هایی از وی پیدا شد که در آن سوژه‌های مورد نظر تشکیلات و اطلاعات شخصی مربوط به برخی از آن‌ها درج شده بود. در این پروژه و مستندات مربوط به آن، حتی نحوه آشنایی با چهره‌ها که برخی در سخنرانی‌ها و مناسبت‌ها اتفاق افتاده بود نیز ذکر گردیده بود.

احمدآیی، با دسته‌بندی نهادها، آدرس و اطلاعات تماس با این مراکز را ثبت کرده و با شناسایی برخی افراد در هر حوزه، اطلاعات شخصی آن‌ها را به همراه مسئولیتشان در آن مرکز، گردآوری می‌نمود. در مقابل نام برخی افراد توضیحاتی در مورد امکان مراودات بعدی، سلایق ارتباطی و حتی مسجدی که فرد در آن نماز می‌خواند نیز ذکر شده‌است!

از اداراتی که جزو اهداف این تیم بهائی بودند می‌توان به ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، کمیسیون‌های حقوق بشری، وزارت کشور، شرکت‌های وابسته به قوه قضاییه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، استانداری‌ها، کارمندان مجمع تشخیص مصلت نظام و دیوان عالی کشور، کارشناسان قضایی، برخی قضات، کارمندان وزارت‌خانه‌ها، کانون وکلای دادگستری، سازمان سنجش و آموزش عالی کشور، دفترریاست جمهوری، کانون مدافعان حقوق بشر، برخی از وزرا و حتی اشخاصی از بستگان رئیس جمهور و امثالهم را در این لیست می‌توان مشاهده کرد. با توجه به حوزه گسترده این پروژه و قدمت آن، شیرین عبادی از جمله افرادی بود که در کانون وکلا با این عناصر آشنا شده و از همین طریق با تیمشان فعالیت می‌کند.

از یادداشت‌های این جاسوس بهائی مشخص است که وی سعی در جلب همکاری اشخاص مطلع، مهم و مؤثر با سرویس اطلاعاتی اسرائیل، جاسوسی و تأثیرگذاری بر امور مختلف، با نیت پیاده‌کردن اهداف تشکیلات بهائی را داشت.

در طی این پروژه نفوذ و جاسوسی، جدولی تهیه شده بود که اشخاص مورد نظر برای برقراری رابطه و جذب، در آن مورد ارزیابی قرار گرفته و با ذکر سمت و درج برخی اطلاعات شخصی، به میزان تمایلشان برای همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی، امتیازدهی شده بود.

شخص احمدآیی به صورت دستنویس نحوه ارزیابی را نشانه‌گذاری می‌نمود؛ به این شکل که افرادی که چراغ سبز نشان داده با بیشترین میزان همکاری و همراهی چهار ستاره در کنار اسمشان درج می‌کرد و به ترتیب برای افراد نه‌چندان همراه، از یک ستاره استفاده می‌شد. آنچه جای بحث است گیرنده‌های این اطلاعات در اسرائیل هستند، آیا می‌توان باور کرد سوریس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از چنین اطلاعات دقیقی بی‌بهره بوده و با ارتباط نزدیکی که با مرکز فرقه در کشورشان دارند آن‌ها را رصد نکنند؟! در ادامه بخش‌هایی از این دست‌نویس‌ها ارائه شده‌است.

بخش دیگری از این مأموریت، به ارتباط و تأثیرگذاری بر خبرنگاران معطوف می‌شد. ایمیل‌های عناصر بهائی به آتوسا احمدآیی حاوی اطلاعاتی در مورد خبرنگاران است تا با ارتباط با این مهره‌های خبری، بر نهادهای اطلاع‌رسانی داخلی و خارجی جهت‌دهی دلخواه تشکیلات صورت گیرد.

گستره خوش‌خدمتی این جاسوس بهائی تا آنجا پیش می‌رود که هیئت سرپرستی روابط عمومی تشکیلات بهائی، ضمن تبادل اطلاعاتی با اسرائیل، از مرکز اصلی فرقه در اسرائیل، درخواست تجلیل از وی را می‌دهد.

این تنها بخشی از چندین پروژه جاسوسی بهائیت است که همگی بدون استثناء به اسرائیل فرستاده می‌شوند و نیازمند توجه و پیگیری بیشتری از نهادهای مسئول برای جلوگیری از مسموم کردن فضا و تبادل اطلاعاتی توسط این مهره‌های بهائی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌های پایان رژیم منحوس

با توجه به شرایط موجود چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه در عرصه بین‌المللی به نفع مقامات صهیونیست است که هرچه زودتر به ناتوانی خودشان اعتراف کنند، چراکه هرچه دیرتر شود بیشتر در این باتلاق فرو می‌روند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، جعفر قنادباشی در یادداشتی نوشت: حدود یک هفته پس از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، آهارون هالیوا، رئیس رکن اطلاعات نظامی اسرائیل از مسئولیت خود استعفا داد. استعفای این‌فرد، نشانه روشن از واقعیت‌هایی است که قبلا بارها مورد اشاره قرار گرفته بود اما صهیونیست‌ها سعی می‌کردند به طرق مختلف آن را پنهان کنند.

استعفای هالیوا چند دلیل دارد که همه آنها به ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی و شکست جدی آنها در تمام صحنه‌ها مرتبط است. پیش از این همواره گزارش‌هایی از اختلافات میان نظامیان و سیاسیون رژیم صهیونیستی منتشر می‌شد و بعضا اخبار مشخصی هم درباره این اختلافات به صورت جسته گریخته در رسانه‌ها درز می‌کرد. از سوی دیگر هم خبرهایی به‌صورت خیلی پراکنده درباره ناتوانی نظامیان رژیم صهیونیستی برای ادامه کار و اجرای فرامین دولت اسرائیل منتشر می‌شد ولی این رژیم بسیار می‌کوشید با مخفی کردن این واقعیت‌ها همواره چهره قدرتمندی از خود در صحنه غزه و نیز در مقابل سایر گروه‌های مقاومت در منطقه نشان دهد. حتی مقامات صهیونیست مواضعی اتخاذ می‌کردند که در ظاهر بیانگر عزم آنها برای حمله به رفح به‌رغم همه مخالفت‌های جهانی بود و همچنین به تحرکاتی دست می‌زدند که وانمود کنند در حال آماده‌سازی برای جنگ با لبنان هستند اما الان مشخص شده همه اینها اقداماتی بوده برای سرپوش گذاشتن بر وضعیت ناگوار رژیم صهیونیستی در تمام زمینه‌ها.

اما عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران و ضربه جانانه‌ای که به رژیم صهیونیستی وارد شد، تمام این نقشه‌های تل‌آویو را بر باد داد و اکنون با استعفای رئیس رکن اطلاعات نظامی اسرائیل، همه ضعف‌های این رژیم آشکار شده است. آنها ابتدا تلاش کردند ضرباتی را که از ناحیه عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران دریافت کردند مثل سایر خبرها تکذیب کنند و آسیب‌پذیری خود را مخفی نگه دارند اما به‌تدریج واقعیت‌ها علنی شد و حتی برخی رسانه‌های غربی با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و تجزیه تحلیل‌ها به ضربات کاری جمهوری اسلامی ایران که با وجود بالاترین تجهیزات دفاعی غرب به پایگاه نظامی نواتیم وارد شد، اذعان کردند.

انتشار این خبرها یکی پس از دیگری طبیعتا شرایطی فراهم کرد که آهارون هالیوا به سمت استعفا حرکت کند اما این استعفا نیز کوشش دیگری است تا به‌جای این‌که ساختار رژیم صهیونیستی متهم به ناکارآمدی شود، ضعف‌ها را به یک‌فرد ارتباط دهند. این در حالی است که وقایع اخیر نشان از ضعف اسرائیل و درستی گزارش‌ها درباره آسیب‌پذیری بالای این رژیم دارد. البته واقعیت بالاتر از این است و کل ارتش اسرائیل باید اعتراف کند که ناتوان است. استعفای کنونی باوجود افشای بسیاری از ضعف‌ها خودش مسأله‌ای است که نباید اذهان را از واقعیت اصلی دور کند. افکار عمومی جهان و همه کسانی که موضوع فلسطین را دنبال می‌کنند، باید بدانند صهیونیست‌ها در طوفان‌الاقصی ضربه اول را خوردند و در حالی که هنوز نتوانسته بودند این شکست را هضم کنند، ضربه کاری وعده صادق را متحمل شدند و این عملیات آنها را به انتهای کار رساند و الان اسرائیل نه‌فقط قادر به ترمیم شکست‌های گذشته نیست بلکه به قهقرا رفته است.

باید گفت با توجه به شرایط موجود چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه در عرصه بین‌المللی به نفع مقامات صهیونیست است که هرچه زودتر به ناتوانی خودشان اعتراف کنند، چراکه هرچه دیرتر شود بیشتر در این باتلاق فرو می‌روند. اکنون هیچ آینده‌ای برای اسرائیل قابل تصور نیست و در آینده با توجه به جنایاتی که این رژیم مرتکب شده هیچ امکانی برای حیات ندارد. تنها اتکای آنها به نیروی نظامی و حمایت‌های غرب بود اما نیروی نظامی آنها که به‌شدت شکست خورد و غربی‌ها نیز دیگر در حمایت از این رژیم تردید دارند، همه اینها پایان رژیم صهیونیستی را بیش از همیشه نزدیک کرده است. 

منبع: جام‌جم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • کوه، موش زایید!
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است