Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون اول رییس جمهور فردا صبح به منظور بررسی روند اجرای کار و پیشرفت آزادراه همت- کرج از این پروژه بازدید می‌کند.

به گزارش تین نیوز، اسحاق جهانگیری فردا صبح  به منظور بررسی روند اجرای کار و پیشرفت عملیات اجرایی آزادراه همت- کرج از این پروژه بازدید می‌کند.

طول پروژه آزادراه همت- کرج 14.5 کیلومتر است که از انتهای حوزه منطقه 22 شهرداری تهران آغاز و با عبور از منطقه گرمدره و کلاک کرج در محدوده منطقه حصار به جاده چالوس متصل می شود که این آزادراه موجب تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران از محور جدید می‌شود و بار ترافیکی درون شهری کرج  را با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری رفت و برگشت رییس جمهور شهرداری تهران معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کندوان با بیان این که هرساله مازندران با حجم گسترده مسافران و گردشگران مواجه است، افزود: سه محور مواصلاتی مهم شامل سوادکوه، هراز و چالوس وجود دارد که در هر سه محور اقدامات خوبی انجام شده است.

وی باعنوان این که از معاون اول رئیس جمهور ور اه شهرسازی برای بازدید درخواست کردیم تا از نزدیک پروژه‌ها را ببینید و در تصمیم گیری های مالی، بهتر عمل شود، گفت: تصمیم نهایی بر این شد که از محل مولدسازی تا پایان امسال بخش اعظمی از محدودیت‌ها در محور جاده چالوس رفع شود.

وی با بیان این که ۷۰ روستا درگیر یکطرفه شدن محور چالوس می‌شوند، افزود: قرار است ۱۵ کیلومتر از محور تا پایان سال تعریض شود و با این کار مشکلات اهالی حل می‌شود.

استاندار مازندران گفت: تا پایان دولت تلاش می‌کنیم جاده هراز و سوادکوه نیز گره گشایی شود و در محور هراز تونل شش کیلومتری بزودی راه اندازی می‌شود.

کد خبر 6062900

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان