Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@08:18:45 GMT

ماتا: پوگبا عامل یکپارچگی منچستریونایتد است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۶۱۴

ماتا: پوگبا عامل یکپارچگی منچستریونایتد است

به گزارش وانانیوز، 

«خوان ماتا» درباره همبازی بحث‌انگیز و فرانسوی، دید‌گاه مثبتی دارد.بعد از آنکه شایعات زیادی در مورد ترک ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه از اولدترافورد شنیده شد، ،‌ماتا واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای به نیکی از هم‌تیمی‌اش صحبت کرد.

بازیکن 31 ساله در گفت وگو با تلویزیون انگلیس اظهار داشت:پل هافبکی فانتزی و جوانی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم او اینجا راضی است.او یک هم تیمی واقعی است.همینطور دوستی خوب برای بازیکنان به شمار می‌رود.دوست دارم او بماند و همچنان شاد و راضی بماند.چون بازیکنی بسیار پراهمیت برای ما است.به نظرم عامل یکپارچگی در تیم است.

ماتا که یک ماه قبل قرارداد جدید 2 ساله‌ای با یونایتد‌ها  امضا کرد،‌افزود:می‌دانیم باید بهتر از فصل قبل کارکنیم.این باشگاه بیشتر از هر باشگاه دیگری در انگلیس افتخار کسب کرده است.

یونایتد‌ها از سال 2013 تاکنون صاحب مقام قهرمانی در لیگ برتر نشده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد