Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نظری دهکردی روز دوشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نصب هرگونه چادر مسافرتی در بوستان های این استان به ویژه در شهرکرد مرکز استان از یکم مردادماه جاری ممنوع است.

وی افزود: اطلاع رسانی کافی به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری و هدایت آنان برای اسکان و استقرار در مراکز اقامتی استان مورد توجه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری دهکردی تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای رفاه بیشتر مسافران ورودی به این استان شیفت شبانه فعال کرده است.

وی یادآور شد: مکان یابی برای راه اندازی استراحت گاه های موقت در مسیرهای ۳۰ کیلومتری مراکز جمعیتی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برپایی چادرهای مسافرتی در بوستان های استان هیچ گونه توجیهی ندارد.

مهرداد جوادی تاکید کرد: مسافرانی که در چادر مستقر می شوند جزو امار گردشگر محسوب نخواهند شد.

وی افزود: ممنوعیت برپایی و نصب چادرهای مسافرتی در بوستان ها علاوه بر افزایش امنیت باعث حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران حوزه گردشگری به خصوص در بخش هتل داری، خانه های مسافر، مسافرخانه ها، اقامتگاه های بوم گردی و کمپ های گردشگری می شود.

جوادی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری برای جذب، پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان ظرفیت کامل و کافی در حوزه هتل، مسافرخانه، خانه های مسافر، اقامتگاه های بوم گردی، کمپ های گردشگری، مراکز اسکان آموزش و پرورش و سایر اماکن اقامتی را دارد.

وی اظهار داشت: برپایی چادرهای مسافرتی در بوستان ها چهره و منظره بسیار نامطلوب و ناپسندی را برای شهروندان ایجاد و زمینه ناامنی را فراهم می کند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: این شهرستان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان و کشور است.

هوشنگ مصطفوی تاکید کرد: در سال های اخیر توجه مطلوبی به هتل سازی، راه اندازی خانه های مسافر، کمپ های گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان کوهرنگ شده است.

وی افزود: با توجه به ورودی گردشگران داخلی و خارجی فراوان به شهرستان کوهرنگ در طول سال و به خصوص تابستان اما تاکنون هیچ گونه مشکلی برای اسکان مسافران در این شهرستان ایجاد نشده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بلحاظ قرارگیری در مسیر ارتباطی فلات مرکزی ایران به استان های جنوب و جنوب غرب کشور و همچنین برخوردار از شرایط آب و هوایی مطلوب به یکی از مهمترین و اصلی ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

۷۳۶۲/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارک ها چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری