Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مسابقات قرآن استان تهران با رقابت ۲۰ حافظ کل برتر این استان در مجموعه فرهنگی بصیرت واقع در حکیمیه تهرانپارس برگزار شد و محمود نوروزی دارنده چندین مقام بین‌المللی به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت.

نوروزی مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن اندونزی، مقام اول مسابقات بین‌المللی طلاب جهان اسلام در رشته حفظ کل و مقام سوم مسابقات بین‌المللی قرآن تونس در رشته قرائت را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی برگزیدگان رشته حفظ کل قرآن تهران به شرح ذیل است؛
محمود نوروزی
علیرضا بهزاد‌فر
جواد دفانی
علی مستشاری راد
مجتبی علیرضا‌لو
مرحله نهایی رشته قرائت هم‌اکنون در حال برگزاری است و تا ساعاتی دیگر برترین قاریان تهران معرفی می‌شوند.

محسن قاسمی، وحید خزایی، مسعود نوری، مسعود موحدی، حبیب صداقت، امیر باقری، حسن حکیمی، محمد کاظمی، حمید شیخ‌زاده، علیرضا مهدی‌زاده و علی خشنود ۱۱ راه یافته به فینال رشته قرائت استان تهران هستند که هم‌اکنون در حال رقابت برای کسب سهمیه حضور در مسابقات کشوری قرآن کریم هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری