Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک‌ها از ارائه خدمات به حساب‌های فاقد شناسه شهاب منع شده اند؛ لذا آن گروه از مشتریانی که به دلیل فقدان مدارک و یا عدم احراز هویت کامل و نقص در اطلاعات، حساب هایشان غیر قابل برداشت شده است، ضرورت دارد در اسرع وقت به شعب بانک ملی ایران مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک هویتی خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرداخت ۶ میلیون دلار به ۳۱ هزار زائر خانه خدا 

بر این اساس از روز یکشنبه (۶ مرداد امسال) حساب‌های مشتریان حقیقی ایرانی بانک ملی ایران که فاقد اطلاعات معتبر سجلی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و کد ملی است تا اصلاح اطلاعات مربوطه، به صورت غیر قابل برداشت خواهد بود.

گفتنی است، از این تاریخ، فرآیند رفع مسدودی حساب مشتریان تحت تشریفات خاص و با صرف زمان چند روزه انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

 

 تشریفات خاص برای اجرای فرآیند رفع مسدودی حساب مشتریان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک ملی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه شاد، در اطلاعیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرده است: به تازگی پیام‌هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می‌کنند که اطلاعات شخصی و خصوصی مربوط به حساب کاربری خودتان را ارسال کنید و حتی مدعی می‌شوند که در صورت عدم ارسال اطلاعات، حساب کاربری آنان در شاد، حذف می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تیم پشتیبانی شاد، واحدهای فناوری ادارات آموزش و پرورش و واحدهای مختلف ستادی و استانی و از مسئولین اجرایی و فنی شاد، هیچ درخواستی برای ارسال اطلاعات کاربری افراد نداشته و نخواهند داشت و همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

شبکه شاد سکوی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بستر اینترنت است که در زمان همه‌گیری کرونا طراحی و راه اندازی شد و به مدت دو سال مرجع برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی مدارس کشور بود. دانش آموزان، والدین آنها و کادر آموزشی مدارس کاربران شاد هستند که سبب شده تا برخی مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای مجازی از این بستر برای سوءاستفاده از اطلاعات اشخاص و سرقت از حساب‌های بانکی آنان بهره ببرند.

کد خبر 6079621

دیگر خبرها

  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی